Nieuws
Nintendo Switch

'New Nintendo Switch Pro' was kort op Amazon Mexico te zien

Gaat Nintendo het apparaat binnenkort onthullen?

Geschreven door Michel Musters op
Een zogenaamde 'New Nintendo Switch Pro' stond voor korte tijd op Amazon Mexico.

Een bezoeker maakte er een screenshot van en deelde het op Twitter. De vermelding op Amazon is inmiddels al offline gehaald. Verdere details over de New Nintendo Switch Pro stonden er niet. 

Het is niet voor het eerst dat producten voor onthulling op Amazon Mexico worden vermeld. Zo werd er op de webshop ook al naar het bestaan van Luigi's Mansion 3 en Spyro Reignited Trilogy gehint, nog voordat beide games waren aangekondigd.

Vorige week bracht Bloomberg een reportage naar buiten waarin wordt geclaimd dat Nintendo later dit jaar - mogelijk in september - een verbeterd model van de Nintendo Switch uitbrengt. Deze versie zou een oled-scherm hebben en via het docking station games in 4k op televisie af kunnen spelen. Het bedrijf zou de nieuwe Switch nog voor E3 over anderhalve week onthullen, zodat andere bedrijven tijdens E3 games voor het platform kunnen tonen. Nintendo zelf heeft vooralsnog niets bevestigd.

Nintendo Switch Lite

Dit artikel delen:

Lees meer

Geannuleerd vervolg op Fallout 2 via mod speelbaar in Fallout: New Vegas Assetto Corsa 2 moet in 2024 verschijnen
20

Reacties op: 'New Nintendo Switch Pro' was kort op Amazon Mexico te zien

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Heiny Reimes

    • 31 mei 2021 09:02
    "Verdere etails" <– misschien even naar kijken ;).

    Ik hoop (zal wel niet) toch nog steeds op een 1080p scherm om zo toch eens met de VR Labo set te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 31 mei 2021 12:21
    @Heiny Reimes probleem daarmee blijft de batterijduur. Ik zou het zelf ook graag willen, maar niet als het een uur of nog meer kost aan speelduur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 31 mei 2021 09:06
    Nintendo is een beetje inspiratieloos geworden met de namen zeg..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 31 mei 2021 09:44
    @WvA Misschien afwachten tot de officiële onthulling van apparaat en naam? :P

    Daarnaast is Nintendo de meest originele met hun namen:
    NES, SNES, N64, Gamecube, Wii, WiiU, Switch
    vs
    Xbox, Xbox360, XOne, XOneX, XseriesX.
    vs
    Playstation, Playstation2, Playstation3, Playstation4, Playstation4 Pro, Playstation5.

    Plaats je dan ook dit soort comments bij MS of Sony artikelen over hun nieuwe console? ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 11:23
    @Exalian-1 percies en denk dat de switch ook echt niet switch pro gaat heten.
    zal wel switch ….. zijn maar niet pro wat sony al had voor hun ps4 pro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hubertje

    • 31 mei 2021 11:29
    @hulstpowerof wordt het De super Nintendo switch 😉😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 31 mei 2021 11:59
    @hubertje Poh, Super Nintendo Switch klinkt geweldig haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 11:59
    @hubertje of gewoon new nintendo switch zo als toen met new 3ds ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 31 mei 2021 14:03
    @hulstpower Ik vind de naam Switch Pro! precies goed eigenlijk, die naam zet wat meer kracht bij een beter en goede keuze voor een 'echte' gamer :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 14:06
    @Baroness Ja maar switch pro vind ik gejat van ps4 pro en daarom vind ik het niks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 31 mei 2021 14:16
    @hulstpower Ik denk ook zo iets. Maar misschien is dit meer iets wat ze in hun Wii/WiiU tijdperk gebruikten (er kwamen toen ook games uit waarin New gebruikt werd).

    Als het blijkt dat ie echt 4K gaat doen, dan wordt het misschien wel iets heel simpels als "Switch 4K". :P Het is simpel, men weet meteen wat het kan, en lijkt dan ook ineens een apparaat wat mee kan komen met de nieuwe systemen die steeds 4K aangeven in hun marketing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 14:29
    @Exalian-1 ja al vraag ik me af of de switch echt 4k aan kan , dan komt er een groot verschil in power tussen deze en switch en switch lite.
    En meestal doet nintendo dat niet denk eerder 1080p op 60 fps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 31 mei 2021 14:33
    @hulstpower Eén van de geruchten die ik had gehoord is dat er in de nieuwe docing station een goede hardware 4K upscaler zou zitten, waardoor het een mooi geupscaled 4K beeld zou hebben.
    Maar ja…dat zijn geruchten.
    Ik denk ook niet dat het verder zo'n groot verschil zou hebben, want het is niet verstandig nu je publiek in tweeën te splitsen met twee systemen die zó anders zullen zijn.
    Ik zou al tevreden zijn als het net krachtiger genoeg is dat met patches de meeste games docked in 1080P/60fps kunnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 mei 2021 15:20
    @Exalian-1 dat denk ik dus ook dat het een iets betere specs krijgt maar niet veel. En ze hoeven ook niet de switch blijft maar verkopen en loopt voor op ps4 dacht ik in dezelfde tijd toen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 31 mei 2021 14:34
    @Exalian-1 Eh nee, zou ik in principe wel kunnen doen. :P Dont get me wrong hoor, Switch is mijn favo console, maar na dat hele Wii/Wii U drama, en nintendo overal New voor plakt, vond ik het even inspiratieloos. Maar nog altijd beter dan De xbox-ik-weet-niet-hoe-de-nieuwste-heet idd :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 31 mei 2021 14:46
    @WvA Ik snapte je ook wel hoor, maar vond het alleen grappig dat je al een oordeel hebt over een naam die niet bekend is. ;) Verder geen aanval hoor.

    En ja, je hebt wel gelijk betreffende hun "New" benaming tijdens hun Wii/WiiU/3DS tijdperk. Dit gaf ik ook al aan bij een ander.
    Hoewel ik het bij hun eerste New Super Mario Bros het een fantastische naam vond, omdat het gewoon aan gaf dat het de nieuwste game was van de oude 2D Mario games die we kennen. Voor het eerst waren ze weer terug bij hun roots 2D Mario gameplay, maar dan in een nieuw jasje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 8 juni 2021 17:30
    @Exalian-1 Ja zeker, vond dat een goede naam die het perfect samenvatte. Wel jammer dat Nintendo er dan meteen weer 800 uit wil brengen :P Straks krijgen we nog NEW Legend of Zelda.

    Wel bijzonder dat er wéér geen switch pro is aangekondigd trouwens, had hem nu wel echt verwacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 31 mei 2021 16:54
    Die "New" ervoor maakt mij bang…
    New 3DS was ook niet echt een feest, vandaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 31 mei 2021 21:01
    Ik ga voor de Switch Up! Die naam rockt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 31 mei 2021 22:31
    Klinkt geloofwaardig dat het “New” word het word dus gewoon een soort upgrade van de huidige switch die net wat meer kan maar niet een epic powerhouse dat garandeer ik je nu al 😉