Never Winter Nights interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Voodoo Extreme heeft vanwege het nieuwe design (niet te drastisch veranderd overigens) gelijk maar een interview online gezet met BioWare. We kennen BioWare natuurlijk van Baldur's Gate en MDK2 onder andere, maar nu komt er weer een schitterende RPG van ze aan: Never Winter Nights.

Het slachtoffer van dit interview was de lead designer, Trent Oster. In het interview wordt er op van alles ingegaan, van de verhaallijn voor de single player, tot de nieuwste regels van de D&D. Never Winter Nights wordt overigens een multiplayer gerichte game, die ook ofline gespeeld kan worden.Trent Oster - In Neverwinter Nights, the single-player story and the multiplayer story are really the same thing – it's just a question of whether you choose to play alone or with friends. Your characters will be able to move freely between single- and multiplayer games.

As for the actual content of the story, here's a little bit of the setup for Chapter 1 (there will be four chapters in all): Players begin in the northern city of Neverwinter on the eve of a deadly and all-consuming plague. The sickne spreads quickly from its origin in the beggars' quarter, and soon all of Neverwinter is under quarantine, victims of what will become known as the Wailing Death.Over een release datum kan nog niet veel gezegd worden: 'it's done when it's done'.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou