Nieuws
The Witcher

Netflix brengt foto's uit van aankomende The Witcher-serie

Geralt, Yennefer en Ciri te zien

Geschreven door Michel Musters op
Netflix heeft nieuwe foto's uitgebracht van de aankomende serie gebaseerd op de The Witcher-franchise.

Op de foto's zijn hoofdpersonages als Geralt of Rivia, Yennefer en Ciri te zien. Verder worden diverse symbolen uit het The Witcher-universum getoond.

Het eerste seizoen van de serie is voornamelijk geschoten in Hongarije, Spanje en Polen en het schieten van filmmateriaal duurde zo'n zeven maanden. Het eerste seizoen moet dit najaar op Netflix verschijnen. Henry Cavill, bekend van zijn hoofdrol in Superman, speelt hoofdpersonage Geralt of Rivia. Het eerste seizoen bevat acht afleveringen van een uur per stuk.

The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher
The Witcher

Dit artikel delen:

Lees meer

CD Projekt Red werkt aan drie Cyberpunk-projecten Pc-versie Halo: Reach bevat geen Forge op lancering
10

Reacties op: Netflix brengt foto's uit van aankomende The Witcher-serie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Sander999

    • 2 juli 2019 09:15
    Ik ben echt heel erg benieuwd wat dit gaat worden. Heb er een hard hoofd in maar ik kan het uiteraard mis hebben. Ik krijg een hele sterke ‘snel cashen nu Game of Thrones populair is’ vibe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 2 juli 2019 09:28
    We zullen het zien. Dit ziet er niet slecht uit, maar zegt aan de andere kant ook niet heel veel. Ik zal het zeker kijken, maar de vraag is vooral of ik het af kijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HunterSeeker

    • 2 juli 2019 09:31
    hopelijk brengen ze het wereldwijd tegelijk uit ipv per regio

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Predator_DH

    • 2 juli 2019 10:10
    vergeet ook niet te zeggen dat deze serie 20 jaar voor deel 3 afspeelt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Derper

    • 2 juli 2019 10:44
    @Predator_DH En gebaseerd op de boeken niet op de game. Dat gaat een hoop mensen nog wel een beetje steken denk ik als het op de details aankomt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 2 juli 2019 16:56
    @Derper Aye.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascson

    • 3 juli 2019 00:43
    Ik moet eerlijk zeggen er zijn cosplayers die nog beter op Geralt lijken -_-

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 3 juli 2019 08:03
    Op basis van Een paar foto's kunnen we moeilijk beoordelen of het een goeie serie is. Er zijn er tegenwoordig zoveel dat men denk ik wat kritischer geworden is. Als een serie mij na twee of drie afleveringen nog steeds niet overtuigd heeft haak ik af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stofkap

    • 3 juli 2019 13:13
    Mist ie niet een zwaard?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 3 juli 2019 13:29
    @Stofkap

    Nee, dat hij twee zwaarden heeft is games only, en aangezien de serie de boeken volgt en niet de games heeft hij dus maar één zwaard.