Nieuws
Netflix

Netflix-app vanaf juni niet meer op Wii U en 3DS te gebruiken

App kan al niet meer gedownload worden

Geschreven door Michel Musters op
Netflix werkt vanaf 30 juni niet meer op de Wii U en Nintendo 3DS.

Dat heeft Nintendo aangekondigd. De Netflix-app kan al sinds eind vorig jaar niet meer gedownload worden op de Wii U en 3DS, maar mensen die de app al hebben kunnen hem dus nog zes maanden gebruiken.

Vanaf 30 juni kunnen mensen dus niet langer Netflix gebruiken op een Nintendo-console. Op de Wii is het sinds 2019 niet meer mogelijk om de app te gebruiken, en de Switch heeft nog altijd geen Netflix-app. Het is niet duidelijk of die app ooit op de populaire hybride console gaat verschijnen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Everspace 2 komt deze maand uit Sony zet productie van bijna alle PS4-modellen stop in Japan
12

Reacties op: Netflix-app vanaf juni niet meer op Wii U en 3DS te gebruiken

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Exalian-1

    • 6 januari 2021 12:08
    Jammer, gebruikte op zijn tijd nog steeds Netflix op de WiiU. :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 6 januari 2021 12:12
    Hoeveel mensen worden hier door benadeelt?
    Ik vind dat wel belangrijk om te weten, niet iedereen kan dure consoles betalen en niet iedereen heeft een smart tv met deze apps.
    En buitenom het aantal mensen, hoevaak gebruiken deze mensen de app als in echt actief kijken er naar.
    Ben echt heel nieuwsgierig naar de cijfers van dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 6 januari 2021 13:10
    @Pascal08 ik wist niet eens dat je dit op de 3ds uberhaubt had ๐Ÿ˜….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 6 januari 2021 13:41
    @Jumpman ik ook niet maar wel cool en uniek. ๐Ÿ˜…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 6 januari 2021 13:54
    @Pascal08 ja, t apparaatje kan/kon meer dan ik dacht. Heb mijn 3ds kapot gespeeld dus niet het gevoel dat ik iets heb gemist, maar er zat nog meer in t vat zo blijkt (^_^)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 6 januari 2021 14:48
    @Jumpman Heb helaas nooit de stap gezet om een 3DS XL aan te schaffen.
    Maar weet zeker dat dit zware collectibles gaan worden in de toekomst. Betrouwbaar handheld met een bizarre 3-D functie.
    Top apparaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 7 januari 2021 14:41
    @Pascal08 Als je geen Smart TV hebt dan is het vrij gemakkelijk om een Google TV of Apple TV aan te sluiten - sterker zelfs al had ik een smart TV dan zou ik waarschijnlijk alsnog zo'n apparaat gebruiken gewoon omdat het veel beter ondersteund zal blijven. Ik heb zelf Google TV en dat is best wel een geweldig apparaatje, lekker Netflix, Disney+, Youtube, Spotify, Pathe Thuis en Viki bij elkaar met een uitstekende afstandsbediening erbij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 6 januari 2021 12:49
    Nou ja dan komt het waarschijnlijk binnenkort wel naar de Switch toe..
    Niet dat ik daar op zit te wachten maar het is wel aardig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 6 januari 2021 15:38
    Kom er nu pas achter dat dit op de 3DS kon.. Al wel 2x gehad op vakantie dat het handig was geweest als het op de switch beschikbaar was geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Megaman20XX

    • 7 januari 2021 08:30
    Toch wel gek eigenlijk. Op de PS3 kan het wel nog gewoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 7 januari 2021 14:44
    @Megaman20XX Hoe is dat gek, totaal verschillende consoles met totaal verschillende bedrijven erachter. Het is maar hoe lang Sony het wil blijven ondersteunen - niet voor eeuwig. Als je er blij gebruik van maakt dan zou ik me maar alvast mentaal gaan voorbereiden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Megaman20XX

    • 12 januari 2021 09:25
    @gimbal2 JE hebt gelijk maar ik bedoelde meer van ik slingerde nog een mn PS3 aan en het verbaasde me eigenlijk dat het daar dan nog wel werkt. Blijkbaar nog veel mensen op de planeet die actief hun PS3 gebruiken.