Nerve over de multiplayer van Return to Castle Wolfenstein | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Toevallig zat ik net te bladeren tu en wat oude nieuwtjes over Return to Castle Wolfenstein toen m'n oog viel op de opvallende titel: "Return to Castle Wolfenstein zal Counter-Strike verslaan".

Dit is duidelijk nog een nieuwtje van voor de release van het spel, want ondertu en is het aantal multiplayer servers drastisch afgenomen en zijn er nog maar weinig gamers geintere eerd in het multiplayer aspect van dit veel gehypte spel. Laat staan dat RTCW ook maar in de buurt van 'Counter-Strike' is gekomen qua populariteit.

Over de multiplayer had WolfensteinX een interview met Nerve Software, de developer die samen met ID en Gray Matter het spel maakte. Eén van de vragen ging over mogelijke nieuwe maps voor RTCW...WolfensteinX: What are your plans for the future regarding the multiplayer of RTCW! any addons, or different gameplay you are thinking of adding maybe integrating other models into the multiplayer that player can choose from ex: the elite guard priste es??Josh: We definitely will be releasing more maps over a period of time. There were several maps completed around the time when RTCW launched, but they were held back because they required further testing and tweaking. I worked on the level design side of the project so I really don't know what they've had planned in terms of extra characters, skins, etc...

Naar mijn mening had Nerve er beter aan gedaan om eerder de niet uitgebrachte maps alsnog vrij te geven. Met de komst van Medal Of Honor lijkt het wat laat om alsnog RTCW in de de aandacht proberen te krijgen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou