Nieuws

Negen minuten gameplaybeelden van Trine 3

Alle speelbare personages te zien

Geschreven door David Kers op
De Finse ontwikkelaar Frozenbyte heeft negen minuten aan gameplay getoond van Trine 3: The Artifacts of Power.

De Finse ontwikkelaar Frozenbyte heeft negen minuten aan gameplay getoond van Trine 3: The Artifacts of Power.

Het derde deel van de puzzelplatformgame maakt voor het eerste de volledige stap naar 3d, maar behoudt de kernelementen van de voorgaande delen. In de gameplayvideo worden alle drie de speelbare personages uit Trine 3 getoond.

De game verschijnt dit jaar voor pc en daarna ook voor andere platformen.

Bron: IGN

Dit artikel delen:

Lees meer

Pc-versie Grand Theft Auto 5 krijgt speciale Director-modus Actie-rpg The Technomancer aangekondigd voor PS4, Xbox One en pc
12

Reacties op: Negen minuten gameplaybeelden van Trine 3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 10 april 2015 14:12
    Zo dat is een verandering, ziet er verdomd mooi uit.

    Moet deel 2 nog wel uitspelen, ben al aardig ver maar zitten soms irritante puzzels in deel 2 maar die overwin ik wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 10 april 2015 14:13
    Ziet er allemaal leuk en magistraal uit, maar voor hoelang blijft nou zon spel leuk ? deel 1 en 2 deden mij ook niet veel, het is allemaal trail and error, net als de vorige games het enige plus pluntje hieraan is dat je nu een beetje 3d hebt.

    Leuk maar geef mij maar toch the witcher 3 dat word de game voor mij :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 10 april 2015 16:17
    Iets met appels en peren…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 10 april 2015 17:02
    Iets met trail and error en een dikke RPG ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Asharon

    • 10 april 2015 20:19
    Ik snap je compleet. In Driveclub rij ik maar een beetje rond. Doe mij Dragon Age maar!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DirtyHarry

    • 11 april 2015 07:24
    Trail en error ook ja….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 10 april 2015 18:21
    Wat is het prachtig weer zeg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Charand

    • 10 april 2015 18:29
    Ik vraag me heel erg af hoe de multiplayer werkt. Die zit er toch wel nog steeds in hoop ik? De mulitplayer voegde zoveel toe aan 1 en 2, maar kan me maar lastig voorstellen hoe je met meerdere mensen bv. die berg afglide.. tenzij ieder een eigen scherm heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Juls12

    • 10 april 2015 18:32
    Ook ik ben nog met deel twee bezig, na deel 1 te hebben uitgespeeld. Niet te vergelijken met een AAA game, maar volgens mij wordt die prijs er ook niet om gevraagd. Grafisch erg mooi spel. Een leuke avontuurlijke puzzel actie game die fungeert als vermakelijk tussendoortje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jelle656

    • 11 april 2015 09:22
    Wauw, wat sfeervol zeg..deze hou ik in de gaten :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -DC-

    • 11 april 2015 11:41
    Deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld, maar dit ziet er voor mij toch minder uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • innerchild

    • 11 april 2015 14:50
    Sweet :) Kan niet wachten tot dat ik deze kan spelen op de playstyation 4. Wat ik er niet bij zie staan is of dit spel ook weer in 3D word uitgebracht. Trine 2 in 3D ziet er namelijk waanzinnig goed uit. Samen met Killzone 3 zijn dit toch wel de spellen die 3D goed hebben uitgevoerd.