Nieuws

Need for Speed vereist internetverbinding

"Om de speelervaring te verbeteren"

Geschreven door Esmee Otter op
De Need for Speed-reboot vereist internetverbinding, dit geldt ook voor de singleplayer campaign. Dit meldt ontwikkelaar Electronic Arts via het officiële Twitter-account van Need for Speed.

Internetverbinding is nodig om de speelervaring te verbeteren, volgens EA. Een aantal fans reageerde hier verontwaardigd op, gezien zij liever niet verplicht worden om online te spelen of omdat zij geen stabiele internetverbinding hebben. EA heeft daar niet op gereageerd.

In andere tweets meldt EA dat er vele mogelijkheden komen om de auto's te tunen en dat er geen cockpit view beschikbaar komt. Wel is het mogelijk om verschillende andere camerahoeken in te stellen.

De eerste gameplaytrailer verschijnt op 15 juni, vlak voor de E3.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Reload: Bioshock en Bioshock: Infinite Lego werkt aan Minecraft-achtige game
68

Reacties op: Need for Speed vereist internetverbinding

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vogeltje

    • 31 mei 2015 11:16
    Net zoals met SimCity, toch EA? Dat werkte natuurlijk geweldig… :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HardcoreGamer

    • 1 juni 2015 10:02
    Wat veel mensen schijnbaar niet weten of zijn vergeten is dat je nooit volledig eigenaar bent van de software die je in huis haalt. Je koopt in feite alleen een licentie om de software te mogen gebruiken en daar zijn bepaalde restricties aan verbonden. Zoals bijvoorbeeld het niet mogen modificeren van de software maar ook dat de software na een bepaalde tijd niet meer ondersteund word en de stekker er uit wordt getrokken. Bijvoorbeeld om de verkoop te van het volgende product te stimuleren of server capaciteit vrij te maken voor een ander product.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DaVinkie

    • 31 mei 2015 11:56
    Vroeg me al af wanneer EA weer iets debiels ging doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -DC-

    • 31 mei 2015 12:27
    Indeed! Toch kijk ik wel uit naar deze game. Hopelijk veel meer info met de E3

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soldier_hard

    • 31 mei 2015 14:38
    Ze verpesten en boel, en leren daar niet van helaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 31 mei 2015 20:14
    Maar dan neem je toch gewoon internet ???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JotunNeko

    • 1 juni 2015 16:10
    Ik ben bang dat je het probleem niet geheel begrijpt :p
    Als je kijkt naar hoe het verlopen is met Sim City, bijvoorbeeld. Nog een spel van EA die een internet verbinding vereiste om de spel ervaring te verbeteren. Iedereen die het spel kocht, had natuurlijk een verbinding nodig om te spelen. En toch konden zij het spel vaak maar beperkt of niet spelen vanwege slecht werkende servers en andere bullshit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 1 juni 2015 18:15
    Geef het een kans.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • _insanity_

    • 31 mei 2015 12:25
    Ha mooi, deze gaan we dus niet halen. Jammer, keek er wel een beetje naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nightwish88

    • 31 mei 2015 12:41
    Laten we vooral alle voorgaande ervaringen met altijd-online negeren.
    Jammer, dit geeft gelijk een negatieve ondertoon aan de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Panzermeister

    • 31 mei 2015 12:56
    Dat wordt een boycot van de retail versie. Piraten die hap!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 31 mei 2015 13:28
    Ik had me oogjes gericht op de nieuwe NFS met name op de nieuwe generatie console (de laatste NFS op de nieuwe generatie vond ik geen reet aan) , Hot Pursuit en Most Wanted waren voor mij leuke games met name de achtervolgingen en geloof dat de aankomende game ook weer politie achtervolgingen had dus had er wel interesse in mitst het op ze minst net zo goed werd als Hot Pursuit maar met een constante online verbinding laat ik het spel zeker liggen en komt hij er hier niet in.

    Dikke faal dit weer van EA, heb toch een vermoeden dat als de mensen blijven klagen ze die constante verbinding eruit halen, we wachten het af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XXMiMa20XX

    • 31 mei 2015 13:29
    Het vorige deel was ook verbonden met internet zodat SP en MP soepel in elkaar overgingen. Werkte imo prima! Snap het punt dus niet echt.

    Criterion is de ontwikkelaar als ik mij niet vergis. Ben heel benieuwd hoe dit deel uitgaat pakken. De vorige was zeer aardig, dus ben benieuwd! :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 31 mei 2015 13:44
    Ik heb Rivals niet gespeeld, maar als ik jouw comment snap was het dus geen vereiste om online te zijn, en met deze game dus wel. Ligt jouw internet, PSN/XBL/Origin of de NFS servers eruit kan je deze game dus niet spelen, dat is het probleem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Svarog

    • 31 mei 2015 13:35
    Slim! Lekker cashen en dan een Jaar na de release de stekker eruit.

    (niet dat ik nog EA Games koop, mijn laatste was Bad Company 2. Is ook de enige Game op me Origin Account)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 31 mei 2015 14:31
    Tja EA hé. wat had je anders verwacht van ver weg de slechtste game uitgever.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 31 mei 2015 14:55
    Ubisoft vind ik nog slechter. Maar waarom EA dit weer doet na SimCity debacle snap ik echt niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 31 mei 2015 16:21
    En in welk op zicht is jou favoriete uitgever Ubisoft beter dan EA, in mijn ogen zijn ze beide hetzelfde en maken beide fouten, sinds dat Ubisoft gegroeid is zijn ze ook naast hun schoenen gaan lopen.

    Het duurde tenslotte meer dan een maand voordat de FPS problemen van Unity waren opgelost en dat is naar mijn mening veel te lang, dat het uiteindelijk opgelost werd is normaal maar meer dan een maand naah sorry maar dat is veel te lang en daarom slaat je opmerking 'ver weg de slechtste game uitgever' als een tang op een varken.

    Daarnaast was patch 4 6,7GB groot op de PS4 en op de Xone was je download meer dan 40GB groot omdat je het hele spel dan aan het downloaden was en zelfs daar hadden ze geen oplossing voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 31 mei 2015 16:29
    Ubisoft is mediocre

    Square enix is mijn favo uitgever

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 31 mei 2015 21:41
    Tja Rockstar is ook niet meer wat het was, maar daar hoor je niemand over.