Nieuws
Need for speed unbound

Need for Speed Unbound krijgt nieuwe trailer met A$AP Rocky

Toont de Takeover Events

Geschreven door Jari Klapwijk op
Er is een nieuwe gameplaytrailer voor Need for Speed Unbound met rapper A$AP Rocky in de hoofdrol uitgebracht.

De trailer toont hoe Takeover Events eruit gaan zien. Tijdens die evenementen moeten spelers stijlvol rijden en stunts uitvoeren om een combo gaande te houden. Spelers moeten driften en verzamelobjecten kapot rijden om secties van de stad over te nemen. 

In Need for Speed Unbound kunnen spelers zelf tekenfilmachtige effecten samenstellen tijdens het racen. De effecten kunnen ook worden uitgeschakeld. Politieachtervolgingen zijn zoals gezegd terug, net als het kunnen personaliseren van de auto’s. Spelers moeten wekelijkse kwalificatieraces rijden om uiteindelijk mee te kunnen doen aan The Grand, de ultieme straatrace-uitdaging van Lakeshore, waar de game zich afspeelt.

Need for Speed Unbound wordt ontwikkeld door Criterion en komt op 2 december uit voor pc, PlayStation 5 en Xbox Series X en S. Wie de game reserveert krijgt drie dagen vroegtijdige toegang.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ontwikkelaars Nils en Ewoud over SCHiM – Bonuslevel 136 Take-Two gelooft nog steeds niet in abonnementsdiensten
23

Reacties op: Need for Speed Unbound krijgt nieuwe trailer met A$AP Rocky

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    SuperDre

    • 9 november 2022 10:47
    Wie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 9 november 2022 11:17
    @SuperDre A$AP Rocky

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 9 november 2022 12:20
    @Lavandou Juist ja, Wie? nooit van gehoord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 9 november 2022 12:34
    @SuperDre
    Zal vast wel iets van de jongere generatie zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 november 2022 11:07
    De muziek meh. Maar het stijltje van die game Fuckin awesome. Ik hoop dat dit een trend word. Een anime stijl zoals dit zou totaal niet misstaan bij bijvoorbeeld Assassin's Creed Red.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CertifiedLoverBoy

    • 9 november 2022 11:55
    @coola geef deze man een ban ofzo haha. Ieder artikel AC benoemen, wat een gast

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 9 november 2022 12:09
    @CertifiedLoverBoy het begint irritant te worden, of niet? Die gast is opzoek naar aandacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CilPhollins

    • 9 november 2022 21:22
    @ShadowKiller stel je niet zo aan man….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 november 2022 12:15
    @CertifiedLoverBoy

    Bannen omdat iemand een game als voorbeeld gebruikt….. Oke dan. Ja ik had ook star wars kunnen zeggen of Mass effect of Gta maar die kwamen niet als eerste in mij op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 9 november 2022 12:33
    @coola Misschien iets minder Ubisoft of Assassin's Creed gebruiken in je reacties. Andere mensen benoemen hun fetisj ook niet in iedere reactie die zij plaatsen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 november 2022 12:36
    @ShadowKiller

    Ik typ wat het eerste in mij op komt. Als men zich daar aan stoort is dat eerlijk gezegd niet mijn probleem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 9 november 2022 15:43
    @CertifiedLoverBoy Ja want iemand die positief is ergens over verdient een ban.
    Er zijn hier veel en veel irritantere mensen, waaronder ik, die eerder een ban verdienen dan Coola.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 november 2022 16:51
    @Ziminar

    Laten we het er gewoon op houden dat er niemand gebannend hoeft te worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 november 2022 00:46
    @Ziminar

    LOL, eigenlijk praat je hiermee jezelf een ban aan. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 10 november 2022 00:44
    @coola LOL, wil je AC nu nog meer verknallen dan wat ze al met Valhalla gedaan hebben, doormiddel van een anime sausje eroverheen te gooien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GangstaLean

    • 9 november 2022 14:49
    "Wie de game reserveert krijgt drie dagen vroegtijdige toegang"

    Ben je vet mee hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 9 november 2022 15:31
    Hiphop kenners weten natuurlijk wie Asap Rocky is jammer dat de game waarschijnlijk een enorme flop is.

    Doe mij maar nfs zoals het vroeger met most wanted was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 9 november 2022 15:44
    @Deadspacer

    jammer dat de game een enorme flop is.

    Kan je mij even link sturen waar jij de game heb gekocht zodat ik de game ook nu al kan kopen inplaats van pas van af 2 december?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    chefry

    • 9 november 2022 15:55
    @coola
    Sommige mensen hebben een glazen bol en kunnen in de toekomst kijken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 9 november 2022 16:03
    @chefry Deze game word door de fans heel slecht ontvangen afgaande van de trailers en de aparte stijl niet wat need for speed is. Kan zeker een goede game worden maar zoals ik al zei doe mij maar liever hoe het vroeger was!

    Daar ben ik niet in de enige in daarnaast heb ik bijna iedere nfs in huis als ik het niks vind is dat een mening uiteraard hoef jij die niet te delen :) dat schijnen veel niet te snappen hier.
    We gaan het zien