Nieuws
Need for Speed pc

Need for Speed in maart naar pc met handmatige schakeling

Pc-versie werd vorig jaar uitgesteld

Geschreven door Lucas May op

Electronic Arts heeft een releasedatum bevestigd voor Need for Speed. De racegame wordt op 17 maart uitgebracht.

De pc-versie bevat de mogelijkheid om handmatig te schakelen, een functie waar gebruikers veel om vroegen na de originele lancering op Xbox One en PlayStation 4. De consoleversie ontvangt binnenkort een update waardoor ook deze gebruikers handmatig kunnen schakelen.

Ontwikkelaar Ghost Games noemt de pc-versie de definitieve versie van Need for Speed. De framerate wordt niet beperkt, de maximale resolutie is 4K en geselecteerde racesturen van Logitech, Thrustmaster en Fanatec worden ondersteund.

De Icons- en Legends-updates zijn inbegrepen bij de pc-versie. De volgende update, Showcase, wordt snel na de release verwacht.

Bron: Destructoid

Dit artikel delen:

Lees meer

Ubisoft brengt geen grote Assassin's Creed uit in 2016 Details Grand Campaign onthuld voor Total War: Warhammer
14

Reacties op: Need for Speed in maart naar pc met handmatige schakeling

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • maartencartman

    • 11 februari 2016 17:35
    Dat wordt genieten op de PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 11 februari 2016 17:58
    De ontvangst op de consoles was nogal wisselend. De conclusie van de critici was: Visueel mooi, het racen werkt goed, toffe auto's en veel customization, maar ook een tenenkrommend verhaal, irritaties door de AI en door always online.

    Ik heb op zich wel oren naar een leuke arcade-racer, maar ik wou dat EA hier en daar andere keuzes had gemaakt met de nieuwe NFS. Wel netjes dat ze zich voor de verandering eens ingehouden hebben op het gebied van DLC en microtransacties; de extra content voor het spel is gratis. Toch twijfel ik of ik dit wil gaan spelen. We zien het wel wanneer de PC-versie uit is.

    Zijn er hier mensen die het spel aan- of juist afraden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 11 februari 2016 18:23
    @geert1

    Zelf heb ik m voor de PS4 en moet zeggen dat hij me tegenvalt. Groot fan van de oude underground etc. Maar dit spel is mij iets te hollywood irritante acteurs en vervelend camera werk.
    Als dat je niet uit maakt dan moet je m zeker proberen want het racen zelf vind ik wel erg tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 11 februari 2016 18:33
    @Massiv
    Juist :)
    Die acteurs zijn inderdaad vreselijk irritant.
    Werd helemaal naar van die kerel op het begin met zijn gelul.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 11 februari 2016 19:58
    @Massiv Zijn de tussenfilmpjes over te slaan?

    En nog 'n vraag: Moet je beslist drift events en andere stunts doen om verder te komen en het spel uit te spelen, of kun je het bij alleen racen houden?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 11 februari 2016 23:21
    @geert1 Je hebt 4 verschillende story modes met elk een andere rij stijl. Je kunt zeg maar niet alles met pure snelheid halen als je dat zou willen.

    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk positief verrast was over deze NFS, de filmpjes zijn cheesy maar op de een of andere manier krijgt het spel toch iets meer body dan van race naar race gaan. Snap wel dat het niet voor iedereen is weggelegd :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 11 februari 2016 18:18
    Vond hem op de PS4 niet interessant genoeg.
    Veel te veel poespas en rompslomp.
    Dus ook op de pc ga ik hem niet aanschaffen ( ik ken de kwaliteit van pc gamen en ben een pc gamer )

    Hij is inderdaad always online

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 11 februari 2016 20:12
    Bah always online ik haat dat.
    Hopelijk heeft deze geen denuvo, dan is een no-cd patch tenminste nog een optie.
    Wel legaal kopen natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 11 februari 2016 20:34
    Wtf?? Zat er niet eens handmatig schakelen in deze game? Dat is wel heeeel erg karig..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Panzermeister

    • 11 februari 2016 21:04
    jammer EA, always online = boycot. Zelfs als de PC versie dat niet heeft dan puur omdat ze het wel al bij de console versie hebben toegepast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 11 februari 2016 21:16
    ik schakel altijd handmatig in race games, veel leuker en het is sneller. een beetje race game heeft die optie, raar dat het er niet in zat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 11 februari 2016 23:48
    @chemicalscum

    Omdat het een arcade game is, arcade race games hebben meestal geen handmatig schakelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 12 februari 2016 09:34
    @Hellraidermike
    In de oudere NFS games kun je ook gewoon handmatig schakelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 12 februari 2016 13:08
    @Hellraidermike In Burnout kon je zelfs handmatig schakelen.