Nieuws
We Were Here Forever

Nederlandse game We Were Here Forever verschijnt in 2022

Komt naar consoles en pc

Geschreven door Michel Musters op
De in Nederland ontwikkelde game We Were Here Forever komt in het tweede kwartaal van 2022 uit.

Het is de vierde game in de We Were Here-reeks, ontwikkeld door het in Rotterdam gevestigde Total Mayhem Games. Net als voorgaande delen betreft het ook hier een coöperatieve puzzle-adventure. De verkenners uit de eerste twee games zijn in dit deel gevangen in Castle Rock, waar ze moeten samenwerken met een in-game walkie talkie om puzzels op te lossen.

De game moet in het tweede kwartaal van 2022 uitkomen op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc. Voor die tijd moet er ook een bèta plaatsvinden op de pc, waar mensen zich hier voor kunnen inschrijven. Hieronder is een teaser trailer te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Doel voor jaarlijkse Xbox Game Pass-groei gemist door Microsoft Riders Republic kan vanaf morgen vier uur lang gratis gespeeld worden
8

Reacties op: Nederlandse game We Were Here Forever verschijnt in 2022

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    SuperDre

    • 20 oktober 2021 10:50
    Dacht dat ik er nog nooit van gehoord had, maar die 1e heb ik toch wel eens gezien. Ansich zou het een spel zijn waar mijn interesse zeker ligt, maar helaas kun je dit spel niet in je uppie spelen, en daarmee laat ik het maar mooi liggen, zie het forum al behoorlijk vol staan met mensen die op zoek zijn naar anderen om het spel mee te spelen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 20 oktober 2021 11:08
    @SuperDre Kunnen ze.. Niet met elk ander spelen..?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 20 oktober 2021 11:07
    Ze gaan nog een tijdje door met die serie, huh? Ik geef toe dat ik niet echt de eerste heb afgerond, sinds mijn vriendin bij het schaak spel ermee ophield, overstuur dat de 'uitdaging' niet de communicatie was, maar dat ze je scherm verblinden op een tijds limiet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ar_barca_ajax

    • 20 oktober 2021 13:25
    @Tad die heb ik ook moeten uitleggen over een party en dus met tijdslimiet, is erg pittig als diegene niet weet hoe je moet schaken. Wel interessant maar niet altijd zin in. Misschien een andere leuke coop is overcooked, wat een geweldige game is dat zeg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 20 oktober 2021 19:49
    @Ar_barca_ajax ah, das klote, ik kan niet schaken en heb daar ook geen interesse in om het te leren. Heb daar bij dit soort puzzle games wel een hekel aan dat sommige er van uit gaan dat je iets al kent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 20 oktober 2021 23:27
    @SuperDre Je hoefde schaken niet zozeer te kennen op de vorm van de stukken na, het was bewegingen naspelen. 1 ziet het op een projector (dat ze zelf moeten opwinden en niet kunnen pauzeren), de ander bevriest binnen zo'n minuutje dood buiten en moet de bewegingen nadoen, zoals 'Pion van B2 naar B4', maar degene die buiten ziet verliest meer en meer zicht binnen dat minuutje en het zijn een stuk of 5-10 moves

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ar_barca_ajax

    • 21 oktober 2021 11:24
    @SuperDre Nee precies, denk dat games met zulke dingen toch de plank mis slaan. Jammer wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 20 oktober 2021 13:54
    @Tad - Dat had ik bij deel twee. Daar zat ook zo'n puzzel in waarbij je snel dingen ergens neer moest zetten, maar de besturing was daar niet goed genoeg voor.