Nieuws
The Last of Us

Naughty Dog toont nieuwe artwork van The Last of Us-multiplayergame

Later dit jaar deelt de ontwikkelaar meer details

Geschreven door Michel Musters op
Naughty Dog heeft op diens website nieuwe artwork van de aankomende multiplayergame in de The Last of Us-franchise gedeeld.

De blogpost, geschreven door Neil Druckmann, draait om het feit dat de franchise tien jaar bestaat en dat het een belangrijk jaar voor de reeks wordt - onder andere door de aankomende release van de The Last of Us-televisieserie die vanaf 16 januari op HBO Max te zien is en de release van de pc-versie van The Last of Us: Part 1 op 3 maart.

Daarbij is er dus nieuwe artwork van de nog naamloze multiplayergame te zien - hieronder wordt het artwork afgebeeld. Afgelopen juni deelde Sony al het eerste artwork van de game, met daarop San Francisco. Op de nieuwe artwork is een groot cruiseschip te zien. 

Veel andere details zijn er nog niet, maar Druckmann meldt dat fans later dit jaar meer informatie over het spel kunnen verwachten. Afgelopen zomer claimde Naughty Dog al dat de multiplayergame "net zo groot als onze singleplayergames en op sommige gebieden ook groter" wordt. Spelers kunnen op compleet nieuwe personages rekenen en er wordt een verhaal verteld.

In de nieuwe blogpost meldt Druckmann ook dat er wereldwijd 37 miljoen exemplaren van The Last of Us-games zijn verkocht. Er gaan verder geruchten dat Naughty Dog aan een derde deel in de The Last of Us-reeks werkt, maar dit is niet bevestigd.

The Last of Us

Dit artikel delen:

Lees meer

Pokémon-studio brengt Pocket Card Jockey: Ride On! naar Apple Arcade CES 2023: Kijk hier om 02:00 uur de Sony-persconferentie
14

Reacties op: Naughty Dog toont nieuwe artwork van The Last of Us-multiplayergame

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 4 januari 2023 16:31
    Dit moet intussen wel Starfield met schimmel en planten worden, wat duurt dit lang zeg. Was een groot fan van de multiplayer van deel 1, hopelijk wordt dit ook zo tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gusanito

    • 4 januari 2023 18:53
    @Zut Het gaat hier niet om de multiplayermodus van LoU 2 (die is geannuleerd). Dit project is volgens mij pas een jaar geleden onthuld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 4 januari 2023 17:33
    Ik hoop op een remake van the last of us 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 4 januari 2023 18:04
    @san5324 voor 90 euro en met minder content! Gaat zeker een dikke 9 krijgen, kan niet anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 4 januari 2023 19:36
    @Riyakuya voor remakes moet je eerst een rijk verleden aan exclusives hebben dus jij moet ff geduld hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 4 januari 2023 22:27
    @TripleR40 welnee joh, al die exclusives kan ik ook op mijn pc spelen. En.. owja de Switch heeft er anders aardig veel hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TripleR40

    • 4 januari 2023 22:33
    @Riyakuya dus God of war Ragnarok forbidden west and last of us part 2 ratchet and clank en gt 7 , ghost of Tsushima, bloodborne speel je ook veel plezier

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 5 januari 2023 07:16
    @TripleR40 ik durf bijna met zekerheid te stellen dat God of War Ragnarok en Horizon Forbidden West uiteindelijk naar pc zullen komen. GoW zal ik dan echter niet spelen gezien ik het eerste deel niets vond. GT heb ik nooit veel aan gevonden na GT 3 op ps2 en er zijn genoeg alternatieven voor. Verder lijk je de exclusives van de andere platforms die ik benoemde ineens over te slaan. Prima hoor, your loss.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 januari 2023 09:51
    @Riyakuya

    Daar heb je 'm!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Iconic

    • 5 januari 2023 09:50
    @TripleR40

    Een aantal van die games gaan komen over een tijdje gewoon uit op de PC hoor! Let maar op!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 4 januari 2023 18:23
    @san5324
    Hahaha :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 4 januari 2023 18:50
    @san5324 nee joh het wordt echt dik tijd dat deel een weer een remake krijgt. Bijna alweer een half jaar geleden. Duurt lang!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 4 januari 2023 20:15
    @fonsrutte

    Heb onlangs deel 1 gratis kunnen krijgen en het is wel weer genieten hoor, eerlijk is eerlijk. Ik vind het wel jammer dat je bij audio niet meer voor 7.1 kunt kiezen , een keuze die ik wel met de ps4 versie had.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 4 januari 2023 21:32
    @san5324 dat the last of us een goeie game is betwist ik ook helemaal niet.