Nieuws

Update: Naughty Dog kondigt The Last of Us Part 2 aan

Elie en Joel zijn terug

Geschreven door David Kers op
Sony heeft tijdens de PlayStation Experience The Last of Us 2 aangekondigd. De adventuregame van Naughty Dog krijgt een geüpdatete engine en is nog in een vroege ontwikkelingsfase. Joel en Ellie keren allebei terug in de PlayStation 4-titel.

Update: Er zijn meer details bekend van The Last of Us Part 2. De hoofdrol en het personage waarmee je voornamelijk gaat spelen is Ellie. De game speelt zich enkele jaren na het origineel af en Ellie is inmiddels 19 jaar. Het thema en het verhaal in de game richt zich op haat.

Gustavo Santaolalla, de componist van het eerste deel, is wederom verantwoordelijk voor de muziek in The Last of Us Part 2.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dom, lomp en fantastisch: Final Fantasy XV! - Gamer.nl-Podcast 96 Resident Evil 7: Biohazard-demo beschikbaar op PS4
27

Reacties op: Update: Naughty Dog kondigt The Last of Us Part 2 aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • obi-twan kenobi

    • 3 december 2016 20:38
    Dat deze game nog een stuk mooier is dan uncharted 4 is echt insane. Maar is nog in vroege ontwikkeling dus verwacht de game op zijn vroegst in 2018.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 3 december 2016 21:00
    Oh de sfeer is hier weer zo goed neergezet :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 4 december 2016 00:32
    Panel met Neil Druckmann, Troy Baker (Joel) en Ashley Johnson (Ellie) is zojuist afgelopen, nog wat meer details:
    - De eerste game ging over liefde, deze game gaat over haat
    - Ellie zal het primaire speelbare personage zijn
    - Ellie is 19 jaar oud, de game speelt zich dus zo'n 4 a 5 jaar na de eerste game af
    - Gustavo Santaolalla zal de muziek opnieuw componeren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 4 december 2016 09:24
    @poklaan
    Thanks voor de info! Klint veel belovend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 4 december 2016 20:37
    @poklaan Klinkt goed!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 4 december 2016 02:19
    Omg Omg Omg Omg!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 4 december 2016 10:07
    FUCK YEAAAH! The last of us is één van de beste singleplayergames die ik ooit gespeeld heb. Dit is echt heel goed nieuws! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inforza

    • 4 december 2016 11:50
    ergens hoopte ik dat er nooit een vervorlg op deel 1 zou komen.

    deel 1 is zo een meesterwerk, de setting en verhaal zo uniek voor een videogame dat een 2e deel enkel maar kan tegenvallen..
    Maar ja toen zag ik de trailer, je ziet die kamer waar ellie gitaar speelt, die hele sfeer brengt goede herinneringen naar boven.. kom maar op met die game :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 4 december 2016 12:02
    @Inforza Ik ben het op zich wel met je eens dat deel 1 zo`n mooi eind had dat`t eigenlijk geen vervolg nodig heeft. Alleen nu ik de trailer gezien heb ben ik toch wel benieuwd wat er in de jaren na deel 1 gebeurd is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LastCorax

    • 4 december 2016 14:12
    Kippenvel bij het horen van de soundtrack op het einde van het filmpje!
    Deel 1 was een geweldig spel en zette characters neer die geloofwaardig waren en waarvan ik hoopte ze ooit weer te zien. :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 4 december 2016 14:42
    Holy goosebump jesus! Ik had niet gedacht dat ze hier een vervolg op gingen maken. Deel 1 was zo goed weggezet en had zonder sequel weg kunnen komen. Dat gezegd hebbende ben ik wel erg enthousiast naar de sequel! Jammer genoeg is de announcement al gedaan in een vroeg stadium wat betekend dat het nog erg lang gaat duren voor ons.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 4 december 2016 15:51
    Meh liever wat nieuws
    Creativiteit 0 weer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrhotshot85

    • 5 december 2016 11:06
    @Scream2Late Waar heb je het over? Wat voor "nieuws" moet er komen dan? No Man's Sky? Mensen hebben altijd wat te zeiken. Ik zelf kijk nu al uit naar deel 2 van dit meesterwerk! Ga jij maar wachten op de volgende falende overhyped "nieuwe" game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 4 december 2016 15:51
    Meh liever wat nieuws
    Creativiteit 0 weer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 4 december 2016 19:25
    @Scream2Late
    Dat zeg je nu, maar als het spel speelt, dan klaag je niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 5 december 2016 12:52
    @Vriess

    Verhaal is voor mij wel klaar hoef er niet 4 delen van

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 5 december 2016 17:16
    @Scream2Late

    Jij lijkt op ravenmmg die praat ik ook van die anti Sony bullshit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 7 december 2016 11:13
    @Scream2Late
    De gameplay zal hoogstens verfijnd zijn, net als tussen elk deel van Uncharted. Maar het verhaal is toch waar het om gaat? Ik heb echt zin om te zien wat er met Ellie en Joel gebeurt. Ik voorzie DLC die uitlegt wat er tussen deel 1 en 2 is gebeurt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dennispls

    • 5 december 2016 08:53
    @Scream2Late Lol creativiteit 0. Komt van de studio met at least 5 unieke IPs.
    Ga dit bericht liever plaatsen onder Fifa. Zure sjaak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 5 december 2016 10:33
    @Scream2Late omg … levenloos monster ! 😑