Naam van nieuwe World of Warcraft-uitbreiding gelekt

Naam van nieuwe World of Warcraft-uitbreiding gelekt

De naam van de nieuwe World of Warcraft-uitbreiding die op 19 april onthuld wordt is al gelekt.

De naam lekte uit via de broncode van de officiële World of Warcraft-website. Bij het inspecteren van de website stuitte een gebruiker op een paar verwijzingen naar de uitbreiding, die de naam World of Warcraft: Dragonflight krijgt.

De broncode vermeldt drie opties voor vooruitbestellingen van Dragonflight, namelijk “Base”, “Heroic” en “Epic”. Ook zullen gebruikers upgrades kunnen kopen om van de Base- en Heroic-versies naar een hogere versie te gaan.

Op Reddit is tevens mogelijk concept-art van de nieuwe uitbreiding gedeeld. Daarop is het personage Alexstrasza te zien. Zij is de Aspect van de Red Dragonflight, een van de vijf drakengroepen die nog over zijn in de lore van World of Warcraft.

De officiële aankondiging van de nieuwe World of Warcraft-uitbreiding vindt plaats op 19 april, zo maakte Blizzard begin vorige maand bekend. Het is nog onbekend wanneer de uitbreiding uit moet komen.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

Ik zou wel graag retail zien terugkeren naar classic qua moeilijkheidsgraden. Voor mij is het spelen van normale en heroic difficulty echt een faceroll en ik denk voor de meeste mensen ook. Daarnaast neem het het element weg van dat je binnen 1 of enkele runs een raid of dungeon al helemaal cleared en daarmee het ontdekkingselement helemaal weg is. Classis is te grindy en langzaam voor me en ik wil ook niet alle oude content weer opnieuw doorspelen alleen ik mis de uitdaging die classic gelijk bood en het vele uren omhoog werken naar waar je dit wel krijgt zorgt ervoor dat vele mensen die ik ken de game helemaal niet willen aanraken. Ik denk dat vele mensen de moeilijkheidsgraad van classic fantastisch zouden vinden in retail, hoe denken anderen hierover?

0

@004 Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is geworden om nog iets unieks te doen in het WoW universum. Met Season of Mastery op classic hebben ze, m.i., een hele leuke moeilijkheidsgraad gemaakt. Echter, zoals je zelf zegt, is Classic een enorm grindfest en daar moet je tijd in willen steken. Ik niet iig. Het oude Vanilla vergelijken met de huidige staat van de game is natuurlijk appels met peren vergelijken. Als er iets is dat Classic heeft bewezen, is dat de mechanics van toen met de kennis en tooling van nu een grote grap zijn. Apes had MC doorlopen met minder dan 40 man en nog lang niet iedereen level 60. Classic is enorm tof voor de nostalgie, maar voor de uitdaging moet je het niet doen. Ik ben benieuwd wat ze met Season 4 van Shadowlands gaan doen, daar komen een aantal oude dungeons in de M+ poule. Ik denk dat dit ook de enige manier is om de game relevant te houden tijdens de content droogte. Kortere seasons, oude dungeons revampen met M+ en ook oude raids. Patches met nieuwe raids blijven doen en wat sneller een nieuwe xpac. Misschien zelfs bonussen geven als je met je guild iets doet, want het is bijna een single player spel geworden. Het releaseschema staat ook bijna in steen inmiddels: xpac - patch 1 met raid. Patch 1.5 met mega dungeon. Patch 2 met raid en mega dungeon gesplitst. Patch 2.5 met nieuwe zone en catch up gear. Race to world first is altijd weer leuk. Select aantal guilds kan de moeilijkheidsgraad aan. Daarna wordt de raid helemaal generfd en kunnen ook kleinere guilds Mythic doen.

0

@GameGn0me Retail heeft ook een hoge moeilijkheidsgraad alleen het probleem voor mij is dat je er eerst vele uren aan hersendodende content doorheen moet om er te komen. De leveling experience zou eigenlijk moeten focussen op het uitleggen van het verhaal en je character laten begrijpen qua mechanics waarna je gelijk door naar de uitdagingen kan. Alleen het probleem is dat de diehard streamers dan binnen enkele weken alle content hebben door gespeeld en maandelijke subscriptions dus veel minder lang actief zullen zijn.

0

Deze gebruiker is verwijderd

0

@Messtranor Ja begrijpelijk. Ik heb zelf ook veel minder tijd alleen een uitdagende dungeon doen op zijn tijd met wat vrienden zou ik graag nog doen. Zelfs nog een initiele grind van 10-20 uur waarna je daarna alleen maar uitdagende content zou krijgen alleen dat zit er helaas niet in.

0

Draken, altijd leuk.

0

Aanbevolen voor jou