Nieuws
MultiVersus

Multiversus bracht afgelopen juli het meeste geld op in de VS

De vechtgame blijkt enorm populair

Geschreven door Michel Musters op
Multiversus bracht in juli van alle games het meeste geld op in de Verenigde Staten.

Dat blijkt uit data van NPD Group, een bedrijf dat de maandelijkse verkoopcijfers van games in het land in de gaten houdt. Daarin valt te zien dat Multiversus in juli op de eerste plek stond en dus ook Elden Ring versloeg, dat de afgelopen maanden op één stond. Omdat Multiversus een free-to-play-game is, is deze positie bepaald door het hoeveelheid geld dat de in-game transacties hebben opgeleverd.

Het eerste seizoen van Multiversus is vorige week gestart. Mensen kunnen voor de game een gratis en betaalde Battle Pass binnenhalen, waarmee allerlei cosmetische items voor personages ontgrendeld kunnen worden. Later dit seizoen komen personages als Rick en Morty, Stripe uit Gremlins en Black Adam beschikbaar.

Multiversus is een Smash Bros.-achtige vechtgame met diverse personages uit franchises van Warner Bros. De game richt zich voornamelijk op 2v2-gevechten, maar 1v1 en een free-for-all-modus voor vier spelers is ook beschikbaar. De game is speelbaar op pc, PlayStation 5, PlayStation 4 en Xbox-consoles, inclusief cross-play.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ubisoft+ komt binnenkort mogelijk naar Xbox De skill tree van Gotham Knights uitgelicht
20

Reacties op: Multiversus bracht afgelopen juli het meeste geld op in de VS

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Snoop213

    • 22 augustus 2022 09:32
    Erg toffe game. Alleen characters vrijspelen duurt wel erg lang. Maar vermaak mij opperbest met deze game. En ik hoop in de toekomst op meer Looney Tunes charactsrs.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 22 augustus 2022 09:34
    @Snoop213 Waarom verbaast het mij weer niet dat jij als eerste reageert en positief bent over deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 22 augustus 2022 10:00
    @Mmo-veteran En is er wat mis mee om positief zijn over deze game? Het wordt door erg veel mensen gespeeld. Ik heb in een week tijd nog niet langer dan 3 seconden hoeven wachten om een potje online te spelen? En waarom verbaasd het je niet dat ik positief bent over deze game?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 22 augustus 2022 10:10
    @Snoop213 Vul dat zelf maar in :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 22 augustus 2022 10:14
    @Mmo-veteran Nee ik hoor dat graag van jou. Jij komt met deze opmerking. Dus dan mag je het ook uitleggen. Anders kun je beter de bovenstaande reacties niet zetten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrGizMo

    • 22 augustus 2022 22:02
    @Mmo-veteran Als je A zegt moet je ook dapper zijn om met B te komen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 23 augustus 2022 17:14
    @MrGizMo Als je verder kijkt dan je neus lang is zul je zien dat ik uitleg heb gegeven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 22 augustus 2022 10:23
    @Mmo-veteran ik snap je negatieve ononderbouwde reactie op de mening niet zo goed.

    Ik ken de game niet, maar het is toch leuk als gamers genieten van gamen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 22 augustus 2022 11:49
    @ToMaX99 Snoopy snapt het wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 22 augustus 2022 11:56
    @Mmo-veteran
    Stuur m dan lekker een PB. Sneu gedrag dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 22 augustus 2022 13:33
    @The_Stifmeister Ik ben meer van de open communicatie, Ik zal mijn opmerking toelichten.
    Als er een bericht is over Nintendo, dan is Snoopy er elke keer als de kippen bij om een negatieve swing te geven aan dit bericht.
    En nu bij zo’n beetje de grootste Nintendo rip-off aller tijden is Snoopy direct zeer positief en enthousiast.
    Ik herken een patroon en daarom plaatste ik mijn bericht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 22 augustus 2022 13:47
    @ToMaX99 Snoopy is altijd negatief bij alles betreft Nintendo en probeert altijd tegen mensen in te gaan op een negatieve manier, als gamers genieten van een Nintendo game dan komt Snoopy altijd met iets negatiefs. Voor een recent voorbeeld moet je maar kijken in de review van Xenoblade 3. Maar pak een random bericht van Nintendo en je zult zien dat Snoopy daar te vinden is met zijn negatieve houding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 22 augustus 2022 15:26
    @Mmo-veteran Kijk nu kan ik reageren. 1 ik vind het een leuke game maar dat vindt ik van Smash Bros Ultimate ook. En ik ben niet negatief over Nintendo games. Er staan nog 2 Switch games dit jaar hoog op de verlanglijst. Ik heb ook niets tegen Xenoblade. Ik vind alleen dat de verhoudingen schreef liggen. Dat er bijvoorbeeld in 5 jaar al 3 Xenoblade games zijn uitgekomen. Maar bijvoorbeeld nul nieuwe Dk games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • DeRaadSlager

    • 22 augustus 2022 10:24
    Ik ga deze game toch eens proberen, ziet er wel leuk uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 22 augustus 2022 10:42
    Super leuke game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 22 augustus 2022 12:20
    @brushaway Zeker heb je al veel characters vrijgespeeld?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 22 augustus 2022 14:20
    Deze toch ook even binnenhalen denk ik, ik heb 4 controllers op de pc en hem aan de tv hangen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Banketbakkerij

    • 22 augustus 2022 17:50
    Hoe is de gameplay, speelt het ook een beetje als Smash Bros? Door de jaren heen veel Smash lookalikes gespeeld maar geeneen wist voor mij een beetje dezelfde ervaring neer te zetten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 22 augustus 2022 19:46
    @Banketbakkerij Het speelt soepel. Ik vind alleen de stages een beetje saai.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Banketbakkerij

    • 22 augustus 2022 22:18
    @Mmo-veteran Thanks! Zal hem van de week eens proberen. En hopen op nieuwe leuke stages in de toekomst dan!