Multiplayer verbeteringen in Call of Duty 1.3 patch | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Activision heeft, iets later dan verwacht, de final 1.3 patch online gezet. Deze patch brengt Call of Duty spelers naast een lijst aan fixes, ook twee nieuwe multiplayer maps. In mp_bocage ligt de nadruk op de verdediging door het in grote getale aanwezige struikgewas en in mp_neuville krijg je een geruïneerde stad voor je kiezen. Een andere leuke toevoeging is EAX3, waardoor de geluidseffecten nog beter over zouden moeten komen. De lijst met bugfixes is aanzienlijk en er worden diverse exploits uit de wereld geholpen:WEAPON & PLAYER FIXES

- Fixed an exploit where prone players who leaned around corners could see the enemy without being seen.

- Fixed an exploit where players could switch between prone and jumping positions to move rapidly acro a map.

- Fixed a bug with the sway animation of the sniper rifle scope on high ping servers.

- Fixed an exploit where people could get extra grenades in “Search & Destroy” and “Retrieval.”

- Fixed an exploit where reload animations could be skipped, decreasing reload times.

- Fixed the bullet path of the PPSh and Sten in Aim Down The Sight mode.

- Fixed a bug where players in all areas of the map heard the “click” of an empty weapon.

- Fixed several minor animation bugs related to stance, leaning, jumping, etc.

Voor de complete lijst kun je naar deze pagina surfen, waar je ook de patch en de vernieuwde Dedicated Linux server kunt downloaden. Een mirror voor de bijna 25MB wegende patch kan je op deze pagina vinden.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou