Nieuws
Halo Infinite

'Multiplayer Halo Infinite wordt free-to-play met 120 fps'

120 fps op Series X

Geschreven door Erik Nusselder op
De multiplayer van Halo Infinite wordt free-to-play en kan op de Xbox Series X met 120 frames per seconde worden gespeeld. Dat blijkt uit een gelekte afbeelding van een retailer.

De speelgoedwinkel Smyths Toys had korte tijd een nieuwe beschrijving van Halo Infinite op zijn site staan. "De legendarische Halo-serie keert terug met de meest uitgebreide Master Chief-campagne ooit en een grensverleggende free-to-play multiplayer-ervaring."

De tekst spreekt ook over een hogere fps op de aankomende Xbox Series X. "Geniet van tot wel 120 fps en sterk verlaagde laadtijden met naadloze gameplay met Xbox Series X."

De informatie is inmiddels verwijderd, maar is hieronder nog in originele vorm te zien.

Bronnen van nieuwssite Windows Central zouden de informatie hebben bevestigd. Ook Xbox-insider Klobrille bevestigt het nieuws in een tweet. Volgens de insider krijgt Halo Infinite een Battle Pass en veel aanpassingsmogelijkheden: 'Halo wordt *gigantisch*.'

Dit artikel delen:

Lees meer

Pistol Whip nu verkrijgbaar op PS VR Bonuslevel Podcast #4: Het lekt bij Nintendo en Switch vs. next-gen
9

Reacties op: 'Multiplayer Halo Infinite wordt free-to-play met 120 fps'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Millman7

    • 31 juli 2020 11:29
    Het wordt er niet veel beter op…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 31 juli 2020 16:10
    F2P en 120 Fps spreken jou niet aan ? @Millman7

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 1 augustus 2020 11:21
    @xeros 120fps is geen functie voor mij. Voegt niks toe aan het spel. F2P spreekt mij idd niet aan nee, jou wel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 31 juli 2020 11:53
    Halo lets go! Lekker hoor, nu al zin om t met vrienden te spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 31 juli 2020 11:57
    Ach dit was ook 1 van de geruchten die dus waar is.
    Had ook niet verwacht van microsoft als ze willen dat halo weer als 1 van meest gespeelde shooters willen krijgen moeten ze wel om tegen cod of fortnite of apex op te boksen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 31 juli 2020 12:39
    Erg vet; dit kan een partijtje dik worden. Grote battles in de grote wereld van Halo.. Met voertuigen en dat op 120fps? Wowww.. ik geloof hier wel in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 31 juli 2020 16:13
    Ik zou het wel fantastisch vinden om Halo op 120 FPS te kunnen spelen.
    De competitieve multiplayer zou hiermee wel een flinke player boost kunnen krijgen.
    Eerst maar eens afwachten of het waar is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 31 juli 2020 17:56
    Ik wil niet weer de negatieveling uithangen maar dit moet ook wel kunnen met zulke graphics.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 31 juli 2020 21:55
    @Roy36NL ja dat dacht ik ook al. Spel ziet er al niet mooi uit in 4k 60fps en dan willen ze nu 120 fps hebben. Ik heb het gevoel dat Microsoft alles aan het doen is om de hype een beetje levende te houden. De meer damge control ze eruit gooien de meer mijn bullshit metertje begint te tikken. Ik ben bang dat ze de game uit moeten stellen om hem nog te redden maar het is een launchgame dus dat zullen wel niet willen doen.