Motion capture in WW2 RTS Codename: Panzers | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het aantal RTS games dat zich situeert in de Tweede Wereldoorlog en nog dit jaar uit zal komen is enorm. Blitzkrieg, WW2 Frontline Command en Codename: Panzers (voorheen simpelweg bekend als Panzers) zijn slechts drie van de vele titels die we nog op ons bord zullen krijgen. Vooral deze laatste ziet er erg veelbelovend uit, mede door de prachtige graphics die men bij ontwikkelaar StormRegion uit de mouw weet te schudden.

Vandaag weet men te melden dat men voor de bewegingen van de eenheden in het spel gebruik zal maken van motion capture, een vrij uniek gegeven voor een RTS spel en een grote sprong voorwaarts ten opzichte van de houterige bewegingen die we meestal onder ogen krijgen. Infantry speelt dan ook een grote rol in Codename: Panzers en kunnen zowel kruipen, lopen, rennen en wegduiken om dekking te zoeken. Panzers maakt, net als Sudden Strike en Blitzkrieg, geen gebruik van base-building en geeft de speler een aantal tanks en soldaten waarmee hij aan de slag zal moeten. Je kan echter ook een beroep doen op air support om het van tijd tot tijd wat makkelijker te maken. Zoals het er nu naar uit ziet zal Codename: Panzers de Sudden Strike gameplay naar volledige 3D omzetten. Een aantal nieuwe screenshots van deze game zijn op de officiële website te vinden. Codename: Panzers komt eind 2003 op de markt.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou