Nieuws

Mortal Kombat X-dlc maakt fatalities makkelijker

Betaalde pakketten versimpelen knoppencombinaties

Geschreven door Ivo Jager op
Mortal Kombat X heeft downloadbare content gekregen die het uitvoeren van fatalities makkelijker maakt. Het Easy Fatalities-pakket is vanaf vandaag te downloaden en kost 4,99 euro.

De Easy Fatalities-dlc speelt ook direct alle fatalities vrij. Voor 4,99 euro krijgen kopers direct beschiking over de in totaal dertig speciale moves, inclusief een versimpelde manier om ze uit te voeren. Er is ook een pakket voor 0,99 euro, dat toegang geeft tot vijf versimpelde fatalities.

De Easy Fatalities-dlc valt niet in de categorie 'pay-to-win', aangezien een fatality pas kan worden ingezet nadat een speler zijn of haar tegenstander heeft verslagen. 

Mortal Kombat X is vanaf vandaag te spelen op pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Bron: PlayStation Store

Dit artikel delen:

Lees meer

Boxboy! Terug naar de toekomst: 1993
20

Reacties op: Mortal Kombat X-dlc maakt fatalities makkelijker

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ksmai

    • 14 april 2015 13:15
    ……… was de charme van de Fatality niet, behalve hoe bruut het was, ook dat het lukte?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ultraspaz

    • 14 april 2015 13:21
    Paytality !!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 14 april 2015 14:34
    koffie in mijn neus van het lachen…bedankt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Corbin

    • 14 april 2015 18:47
    hahaha lool

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DiAzEpAm 070

    • 14 april 2015 13:36
    Paar aanpassingen in het knoppenschema en een waarde veranderen van "false" naar "true" in je code en we hebben een "Easy Fatalities" pack a 4,99 - god, you truly have to be a sucker to pay for this bullshit! - game is nog maar net uit en men gaat alweer lopen zakkenkloppen … eerst Evolve, nu dit weer - Arkham Knight & The Witcher 3 … kom er maar in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pug205GTi

    • 14 april 2015 13:47
    Krijgen we straks ook games, waar je naast de modi easy/normal hebt, moet betalen om een hard/extra hard/nightmare mode etc. te unlocken? Waar gaat het toch heen met deze industrie?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 14 april 2015 13:55
    E is maar 1 ding aan te doen, NIET kopen. Alleen zullen er ongetwijfeld genoeg idioten zijn die t wel kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 14 april 2015 13:57
    Aan de ene kant vind ik `t behoorlijk sneu dit, aan de andere kant: Je hoeft t natuurlijk niet te kopen. De fatalities zitten er gewoon in. Wat ik vreemder vind is day one dlc met characters. Je koopt `n game op release dag voor een X bedrag en vervolgens moet je nog een x de helft van dat bedrag gaan uitgeven om wat extra characters te krijgen die klaarblijkelijk al klaar waren bij de release van de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 14 april 2015 14:15
    In de toekomst krijg je dlc waarmee je niet zelf meer hoeft te spelen. De game speelt zelf. Joehoew. Kan niet wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 14 april 2015 14:17
    Gewoon in de Krypt gaan en 1 van de eerste stenen openen, dan krijg je een item 'Easy Fatality' Je hoeft alleen zelf dan 1x een fatality uit te voeren en dan heb je het unlocked plus de easy combinatie ook. Niet kopen dus, want je kan zelf unlocken in een uurtje :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 14 april 2015 14:36
    Lijkt me toch een brute game, maar die tussenfilmpjes zijn echt van hele slechte kwaliteit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Replay-DB

    • 14 april 2015 20:54
    Nu ben ik hier enorm blij mee want ik krijg die fatalities maar niet uitgevoerd, al doe ik ze 2000 keer. Nu graag nog een easy win download pack en een you-dont-ever-need-to-play-to-be-a-winner download pack en hoef ik helemaal niet meer te spelen. Dat is pas een mooie wereld. Ik betaal 90 euro en ben gelijk klaar, kan ik mooi meteen door naar het volgende spel. (Download pack voor all thropies unlocked next please)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 15 april 2015 10:23
    Newb ;-) ik weet nu al wat je fout doet. dat zijn namelijk de afstanden om de Fatalities uit te voeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 14 april 2015 21:59
    Gamerswordensteedsdommer.nl

    Wie kan er nu niet een paar knoppen onthouden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 15 april 2015 08:21
    Vroeger als ik een gulden gooide in de mk machine en dan zag dat iemand een gulden klaarlegde bij de machine om mij te battlen. Dat was leuk en helemaal als de fatality dan lukte. Dan bleef de tegenstander even staan om te zien hoe zijn character eraan ging En dan hoorde je, bruut. Vandaag de dag zou niemand meer blijven kijken want iedereen kan een fatality direct blindelings doen. Leuk hoor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 15 april 2015 10:22
    Echt diep tries ja deze download. De charme is echt verdwenen. Je hebt het echt goed omschreven, ik kon het niet beter doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 15 april 2015 10:41
    Volgens mij zit dit er standaard in. Gisteren ff lopen kloten en ik kon iedere fatality simpel doen door de rechter trigger in te houden en op X of Y te drukken. Hoe makkelijk wil je het hebben!
    Maar dit hele spel was gisteren nogal een drama om te installeren met veel fouten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Eellie

    • 15 april 2015 13:47
    He, wat is dit. Ik zat er aan te denken om dit spel te halen als hij in prijs verlaagd was. Maar dit zijn rare praktijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bonecrusher1973

    • 15 april 2015 14:36
    Voor 14,99 krijg je ook meteen alle trophy's…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 15 april 2015 15:41
    Lol nee