Nieuws
Mortal Kombat

Mortal Kombat 30th Anniversary Ultimate Bundle uitgelekt

Franchise bestaat in oktober dertig jaar

Geschreven door Michel Musters op
Het bestaan van een 'Mortal Kombat 30th Anniversary Ultimate Bundle' is uitgelekt.

Amazon UK plaatste de bundel, die op moment van schrijven nog niet officieel is aangekondigd. De bundel is om te vieren dat de Mortal Kombat-franchise op 8 oktober dertig jaar bestaat.

De inhoud van de bundel beslaat niet de hele geschiedenis van de franchise. In plaats daarvan zit er de game Mortal Kombat 11 en de in 2021 verschenen Mortal Kombat-film in 4K Ultra HD in. Vooralsnog wordt de bundel alleen voor PlayStation 5 genoemd, al is het mogelijk dat hij ook voor andere platforms beschikbaar komt.

Vooralsnog is een twaalfde deel van Mortal Kombat nog niet officieel aangekondigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Sony PlayStation houdt een evenement in september' Scarlet Witch uitgelicht in Marvel's Midnight Suns-trailers
12

Reacties op: Mortal Kombat 30th Anniversary Ultimate Bundle uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Shadow

    • 23 augustus 2022 10:14
    Denk 30 jaar bundle, zo'n beetje alle MK games op een diskie ofzo.

    Nope, MK11 met een film. Zzzz

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 23 augustus 2022 10:31
    Bah. De film was nog redelijk matig ook. Het probeerde een Mortal Kombat film te zijn maar het acteerwerk was zo slecht… Een film zoals dit is enkel zo goed als de bad guy, en de bad guys waren 90% tenenkrommend, vooral Shang Tsung. Echt zo'n verkeerde keuze van acteur…

    Goro en Kano waren wel aardig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 23 augustus 2022 10:50
    Beetje teleurstellende bundel. Dat gezegd hebbende de nieuwste film is wel echt goed. Enige minpunten zijn Cole Young, de casting keuzes van Raiden, shang Tsung en Liu Kang en dat voor de rest een top film vooral Kabal was awesome en de over the top gore ( Evil Dead niveau ) maakt veel goed.

    Gelukkig komt er een vervolg op de film.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 23 augustus 2022 11:05
    @coola
    MK was een redelijke film (ik vond Kano het leukst) maar dat gezanik over dat arcana kwam me de neus uit…
    Hopelijk is deel 2 wat meer actie en minder gepraat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 23 augustus 2022 11:08
    @mole28

    Dat kan, ik vind het tot op heden de beste MK film (en als ik de film een cijfer zou geven is het een 8,5.). En dat is inclusief de Mortal Kombat legends films vooral battle of the realms is slecht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 23 augustus 2022 13:09
    @coola
    Oke, battle of the realms heb ik niet gezien dus die sla ik maar over ;)
    Ik vond MK 2021 ook wel de beste MK film hoor, hoewel ik nog altijd nostalgisch ben wat betreft de eerste MK film van Wes Anderson (was toen een big deal).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 augustus 2022 12:26
    @coola

    Ik vond de film ook wel leuk. En meer eer aan MK dan de jaren 90 films. Ook al vind ik de eerste een echte klassieker is het geen MK omdat het niet aandurfde echt heftig te zijn.

    Maar wat ik met deze nieuwe film wel vind is dat het in de basis geen MK is. Alles proberen de te doen om geen eind toernooi te hebben, en daarna is ineens gewoon het straat gevecht het toernooi om de winnaar te bepalen.
    Matig verhaal. Ik had liever een remake situatie gezien van de eerste film waarbij echt een toernooi de basis was.

    Nu waren de mensen meer bezig met vluchten en zorgen dat er geen toernooi kwam dan met vechten voor je eigen dimensie.
    En ik heb bij MK altijd het gevoel gehad dat de mensen gewoon toevallige toernooi deelnemers waren. En niet van die mensen die met een markering de enige zijn die mogen deelnemen.
    Ik had bij alle games het gevoel dat iedereen het kon zijn.
    En in deze film is het dat enkel degenen met een markering mochten deelnemen maakt het minder mortal kombat. Want mortal kombat gaan om gewone stervelingen die hun wereld verdedigen. En niet tig uitverkorenen die dan als enige de kans hebben

    Afgezien van dat leuk vermaak.
    Dus ik kijk ook wel uit naar de volgende film.
    Ik vond het zeker mooi gefilmd. Met mooie locaties en dergelijke.

    Maar we zullen zien. Hopelijk een volgende film volledig eer aan MK gaat geven en niet gewoon de bekende personages in random omgevingen in random encounters.
    Nu had het meer weg van een jrpg waarbij ze zomaar ineens gevechten hadden dan dat het een toernooi is.

    Maar dat is enkel mijn gevoel en mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 23 augustus 2022 12:29
    @watashi wa maurice desu.

    Hmm ik vind het juist een geweldige keuze om er een pre tournament film van te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 augustus 2022 19:51
    @coola

    Ja maar kijk. Dat is nu net het mooie, verschillende mensen verschillende meningen. XD

    Overigens kan het best zijn als de 2e film in deze serie komt dat die dan nu net het geheel samen brengt.

    En ik vond de film ook leuk hoor maar omdat mortal kombat voor mij niet gaat over pre tournament vond ik deze film ook niet geschikt.
    Mortal kombat draait niet ok wat er allemaal voor gebeurde.
    Maar op zich is wat achtergrond lore wel Nice.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 23 augustus 2022 14:17
    Ik vond de film echt heel slecht, achja ieder zijn mening. Enkele jaren geleden waren er kortfilmpjes van MK, die vond ik veel beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 23 augustus 2022 16:14
    Ik had zo gehoopt om mk 2 weer eens te kunnen spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 23 augustus 2022 19:54
    Wat een gemiste kans om hier een echte anthology set van te maken. Alle games tot nu toe in 1 set. Misschien allemaal ook online functies geven. En misschjen selfs de verschillende versies zoals SNES en Megadrive/Genesis versies van MK1 en dergelijke.

    Maar wie weet wat ze nog gaan doen. Het is niet gezegd dat ze geen plannen hebben.

    Maar als dit alles is is het schandalig weinig. Vind ik.