Nieuws

Mortal Kombat 11 in de maak voor PS4, Switch, Xbox One en pc

Komt op 23 april uit

Geschreven door Michel Musters op
Mortal Kombat 11 is in ontwikkeling en verschijnt voor pc, Switch, PlayStation 4 en Xbox One.

De game werd op The Game Awards onthuld door Ed Boon, de medebedenker van de franchise. In de CGI-trailer was een gewelddadig gevecht tussen Raiden en Scorpion te zien.

Mortal Kombat 11 komt op 23 april uit. Mensen die het spel reserveren, ontvangen eerder toegang via een b├Ęta en tevens Shao Khan als speelbaar personage.

Dit artikel delen:

Lees meer

BioWare toont teaser van nieuwe Dragon Age-game Obsidian werkt aan The Outer Worlds
11

Reacties op: Mortal Kombat 11 in de maak voor PS4, Switch, Xbox One en pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 7 december 2018 08:18
    Haha als de game ook maar half zo geweldadig is als deze cgi trailer is het al een day one game ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 7 december 2018 08:23
    Hij komt trouwens ook voor de Switch

    http://images.nintendolife.com/2aa19c93ffad0/mk11.original.jpg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Exalian-1

    • 7 december 2018 08:59
    @Gamegod Dank je! Door de berichtgeving in het artikel en de titel was ik als Switch eigenaar maar met een half oog aan het kijken naar de trailer, en zag bij het eind die logo's niet (want ging er toch van uit dat het niet op de Switch zou komen).
    Nu weet ik dat ik straks kan kiezen tussen de PS4 en Switch versie (als Switch versie goed is dan neem ik die vanwege het kunnen meenemen).
    Waarom wordt de Switch niet aangegeven als het zo duidelijk is dat ie daar ook voor komt??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 7 december 2018 09:28
    @Exalian-1
    In de originele trailer op de Game Awards was het logo ook niet zichtbaar.
    Het gebeurt wel vaker dat er logo('s) van systemen missen voor shows zoals TGA & E3.
    Bijv. De Crash Team Racing trailer had alleen het PlayStation logo terwijl die ook voor alle systeem komen.

    PS: Ik lees dit ook alleen maar op Reddit, ben niet iemand die dit soort details zelf ontdekt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • p0wmia

    • 7 december 2018 09:03
    Gruwelijk!! Kan niet wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 7 december 2018 09:07
    Mortal kombat heeft altijd een verschrikkelijk goede stijl en feeling gehad. Helaas is de gameplay altijd ongebalanceerd en mist diepgang.
    Dat is toch iets wat amerikaanse developers nog niet echt in de vingers hebben.
    Dat doen Capcom of Arc systems of SNK toch beter.
    Desondanks wil ik m wel hebben, alleen al voor de stijl en t verhaal. MK is namelijk wel een tof universum altijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BertThaBest

    • 8 december 2018 12:18
    @darkmanwls altijd ongebalanceerd? Dat bepaalde personages gewoonweg sterker zijn dan anderen of..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 8 december 2018 14:57
    @BertThaBest Precies dat ja.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormFox

    • 7 december 2018 16:48
    Nice, ik moet Mortal Kombat Xl maar eens gaan uitspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 8 december 2018 08:45
    De muziek past overigens totaal niet bij de trailer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BertThaBest

    • 8 december 2018 12:17
    @obi-twan kenobi Eens, wat een verschrikkelijke muziek ook. Ik had hem de eerste keer zonder geluid gezien, dat was een stuk beter.