Nieuws
no mans sky

Moon Studios-CEO over beschuldigingen: 'Ik heb het verpest'

Thomas Mahler biedt excuses aan

Geschreven door Jacco Peek op
Moon Studios-CEO Thomas Mahler biedt op Twitter zijn excuses aan voor de beschuldigingen richting een aantal ontwikkelaars.

Eerder deze week plaatste Mahler een bericht op forum ResetEra waarin hij Fable-bedenker Peter Molyneux, No Man's Sky-ontwikkelaar Sean Murray en Cyberpunk 2077-makers CD Projekt Red onder andere 'leugenaars' noemt.

"Het maakt niet uit of slangenolie lekker smaakt. Verkoop me geen features die niet bestaan. Schets geen beeld dat niet bestaat. Lieg niet tegen me. Je naait spelers Je naait journalisten (die moeten beter weten, dus schaam je) en je naait andere ontwikkelaars", zei Mahler onder andere in het bericht.

Nu biedt hij op Twitter zijn excuses aan voor 'de toon' van het bericht.

"Nu, een dag later, heb ik de reacties gelezen en ik zie in dat ik niet bedachtzaam was in de manier waarop ik mijn gedachten deelde, noch koos ik de juiste toon en het juiste platform. Na dit draadje heb ik intern een lange conversatie gehad, en ik representeerde Moon Studios niet zoals ik had moeten doen."

Mahler sluit zijn verhaal af door te benadrukken dat hij 'niet respectvol' was en zijn excuses aan te bieden. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Planet Zoo verkoopt 1,5 miljoen exemplaren Live vanaf 15:00 uur: De grote Final Fantasy 14-stream
11

Reacties op: Moon Studios-CEO over beschuldigingen: 'Ik heb het verpest'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Frezzle

    • 7 februari 2021 11:56
    Excuses voor het zeggen van de waarheid.
    Welkom in 2021.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 7 februari 2021 12:41
    @Frezzle volledig mee eens hoor…denk ook dat dit onder druk is gebeurd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 8 februari 2021 22:41
    @Frezzle Het is ieder toegestaan om persoonlijke vijanden te maken. Ik kan het niet aanraden vooral als je er letterlijk niets mee opschiet, maar als je er zin in hebt dan moet je het vooral doen.

    Maar! Als dat ten kosten gaat van het bedrijf waar je voor werkt… dan liggen de feiten net even anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 7 februari 2021 14:10
    Misschien niet rondhangen op zo'n raar extreemlinks forum? Dan kom je ook niet in de verleiding om mee te gaan in hun hysterie.

    Je bent toch directeur van een succesvol bedrijf. Verdoe je tijd dan niet met dit soort knulligheid. Kinderachtig gedoe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • SubsidedLemon

    • 7 februari 2021 18:29
    @Ollongren Wat een onzin. Rechts of links heeft hier toch niks mee te maken. Iemand kan er wat van vinden ongeacht politieke voorkeur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 7 februari 2021 23:58
    @SubsidedLemon als je tussen dat soort extremistisch volk rondhangt ga ja vanzelf rare dingen roepen. Dat heeft ermee te maken. Of het extreemlinks of extreemrechts is, maakt geen verschil, dat klopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 7 februari 2021 18:41
    @Ollongren wie zegt dat hij rondhing op een extreem links forum?
    Hij had gewoon gelijk, ontwikkelaars die valse beloftes maken mogen daar best eens een keer de consequenties van ondervinden.

    Het feit dat je die leugens accepteert is pas vreemd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 7 februari 2021 23:56
    @Ziminar dat zeg ik, check de bron maar eens. Het feit dat hij daar discussies kon starten èn geverifieerd was zegt dat hij daar al lang rondhing.

    Je laatste zin is gewoon een domme aanname van jou over mij. Mag je je excuses voor aanbieden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 7 februari 2021 22:32
    @Ollongren
    Wat een onzin reactie zeg! Wat heeft een rechtse of linkse politieke voorkeur hier nou weer mee te maken??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 8 februari 2021 00:10
    @Akira als directeur gedraag je je als directeur. Tussen antifa-minnend volk begeven hoort daar niet bij. Daar blijf je verre van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 8 februari 2021 11:54