Nieuws
Monster Hunter World

Monster Hunter World is bestverkochte Capcom-game ooit

Inmiddels 7,5 miljoen keer verscheept

Geschreven door Michel Musters op
Capcom heeft wereldwijd 7,5 miljoen exemplaren van Monster Hunter World verscheept. Daarmee is het de bestverkochte game van de uitgever ooit.
De vorige recordhouder van het bedrijf was Resident Evil 5, waar 7,3 miljoen exemplaren van zijn verscheept sinds de lancering in 2009. Onder de totaalcijfers vallen niet alleen fysieke exemplaren, maar ook downloads op PlayStation Store en Xbox Live.


Monster Hunter World is verkrijgbaar op PlayStation 4 en Xbox One en komt deze herfst ook naar pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bug in activiteitslog Switch wist gegevens Far Cry 5: Verre van versleten - Gamer.nl Podcast 162
10

Reacties op: Monster Hunter World is bestverkochte Capcom-game ooit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 5 maart 2018 11:16
    Het bewijs dat games zonder enige vorm van microtransacties, lootboxen, seasonpasses winstgevend kunnen zijn en miljoenen exemplaren kunnen verkopen.

    Het geheim achter dit succes ?


    komt ie.




    Maak een game die goed in elkaar zit en de speler beloont voor het spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • controvi

    • 5 maart 2018 13:15
    @casualkiller En genoeg content om je voorlopig mee te vermaken en meer aankomende content als in nieuwe monsters :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • anyaka

    • 5 maart 2018 12:42
    En het duurt nog wel ff voordat ik hem kan kopen voor me pc :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 5 maart 2018 13:49
    Paar uur in de game zitten op het moment, maar het kan mij nog niet echt vasthouden.
    Kan nog geen oordeel vellen maar tot nu toe valt het mij op dat het veel hetzelfde is allemaal.

    Ook qua combo's had ik meer verwacht, of speel je combo's ook vrij?
    Tot nu toe heb ik een paar dezelfde moves die ik uithaal met mijn long samurai zwaard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 5 maart 2018 14:18
    @spreadthehate .. somebody needs to watch a tutorial video… ;)

    Maar dat geeft niets, ik had precies hetzelfde "is dit het?" gevoel in het begin… totdat je de rest van je equipment met je playstyle begint te matchen, je charms en damage types gaat verbeteren (en belangrijkste hint misschien wel.. focus je niet op 1 wapen!@!). … en toen was ik ineens 120 uur verder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 5 maart 2018 14:31
    @casualkiller

    "belangrijkste hint misschien wel.. focus je niet op 1 wapen!"

    En dat vertel je aan iemand die een klein beetje autist is haha.

    Ik speel in bijvoorbeeld Warhammer Vermintide maar 1 class die ik vet vind en de rest boeit mij niet. In een bf1 speel ik alleen medic :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 5 maart 2018 16:23
    @spreadthehate Ik speel switch-axe / (legiana) bow / en Vice (glaive) als wapens , ik gebruik meestal de bow als ik in co-op ga met mn monstermatties om hun te ondersteunen (monsters te aggro'en en hun extra damages van hun glaives (blast, etc) te triggeren zodat zij zelf dat niet hoeven te doen )

    moraal van dit verhaal:

    Sommige wapens in MHW werken beter als ondersteunende wapens in co-op , als dat het je main wapen in single player is. en sommige wapens hebben een veel complexere diepte als dat het op het eerste oog lijkt.

    maar ga gewoon die training area in en probeer op zn minst alle wapens ;p ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 5 maart 2018 17:01
    @casualkiller

    Dank voor de tips.
    Zal eens even wat meer gaan spelen en wat dingen proberen.
    Spel ziet er zeer goed uit op de Pro dat zeker.

    Had ook wel mijn vermoeden dat er meer was dat wat ik nu alleen maar aan het doen ben. Ben volgens mij net bij het 2e gedeelte van het eiland terecht gekomen. Uur of 4 ingame zitten denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinS

    • 6 maart 2018 07:03
    @spreadthehate En kijk een tutoiral van GaijinHunter of Arekkz Gaming. Zul je zien dat je ineens meer combo's ziet waarvan je nog niet wist dat ze er waren.

    Ben zelf trouwen een Switch Axe main

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rashura

    • 5 maart 2018 17:03
    @spreadthehate Had ik ook, ik speel voornamelijk ook 1 wapen. Maar dit spel draait om combo's, reactievermogen, patroonherkenning en timing. Je zult merken dat alle wapens een heleboel moves hebben waarmee je in elk gevecht kan experimenteren. Denk er niet teveeel bij na, ga oefenen en meester je wapen ;D