Nieuws
PSN

'Mogelijkheid om naam te veranderen op PSN komt binnenkort'

Precieze datum nog niet bekend

Geschreven door Michel Musters op
Ontwikkelaars claimen zich voor te bereiden op de mogelijkheid voor PSN-leden om hun gebruikersnaam te veranderen.

Dat meldt Kotaku. Volgens de website vertellen drie anonieme ontwikkelaars bij drie verschillende studio's dat ze de afgelopen maanden bugs wegwerken en settings aanpassen om er voor te zorgen dat hun games de verandering op PSN aankunnen.

Het is niet bekend wanneer de mogelijkheid precies gelanceerd wordt. Volgens de ontwikkelaars kost het nog best wat moeite om er voor te zorgen dat multiplayergames de verandering aan kunnen. Sony liet in december vorig jaar weten dat het werkte aan de mogelijkheid voor spelers om hun PSN-naam te veranderen. Dit is wel al mogelijk op Xbox Live.

Dit artikel delen:

Lees meer

Inferno verandert van vorm in Soulcalibur 6 Live om 20:00: Heavy Metal Machines
9

Reacties op: 'Mogelijkheid om naam te veranderen op PSN komt binnenkort'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • spreadthehate

    • 5 oktober 2018 08:53
    Had wel ergens gelezen dat je al je trophies kwijt bent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 5 oktober 2018 09:10
    @spreadthehate
    Alleen van de PS3, dacht ik. Maar dan nog…kennelijk op een nogal knullige manier ontworpen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 6 oktober 2018 10:16
    @spreadthehate dat is wel debiel zeg als dat waar is, hoe kan een username nou zo'n invloed hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 5 oktober 2018 09:18
    Mooi kan ik eindelijk in-game een andere naam gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 5 oktober 2018 11:40
    Ik zit hier ook al een tijd op te wachten. Mijn PSN is Enemy. Ik heb inmiddels friend requests en berichten van onbekenden uitgezet, want ze bleven maar komen. Ook hebben ze me 2x weten te hacken (tot 2 way verification mogelijk werd) en moest ik Sony dus 2x telefonisch overtuigen dat het toch echt mijn account was. Ik zou blij zijn met een naam die niemand wil hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 5 oktober 2018 14:43
    @Nuage Wel slim van je dan om die naam hier nog even een keertje in de openbaarheid te gooien :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 5 oktober 2018 16:21
    @darkmanwls Wat maakt het uit? Ik kan nu niet meer benaderd of gehackt worden en binnenkort ben ik er vanaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 5 oktober 2018 12:07
    Nice, m'n PSN naam kan wel een aanpassingkje gebruiken.. Weet iemand of het alleen de Ps3 trophies betreft die je dan kwijt bent, of ook je savegames?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 5 oktober 2018 12:44
    EINDELIJK!