Nieuws
Cyberpunk 2077

Modder voegt werkend metrosysteem toe aan Cyberpunk 2077

Tijdens een metroritje kunnen spelers Night City aanschouwen

Geschreven door Michel Musters op
De modder keanuWheeze heeft een werkend metrosysteem aan Cyberpunk 2077 toegevoegd.

Met deze mod kunnen spelers een bovengrondse metro gebruiken om snel naar verschillende locaties in de game te reizen. Daarbij kan men tijdens het ritje naar buiten kijken om zo Night City te aanschouwen.

Hoewel fast travel in de game zit, heeft de modder het metrosysteem in de game verwerkt om het idee van snel van punt A naar B te reizen realistischer te maken. De Metro City-mod is hier verkrijgbaar. In het gifje hieronder is te zien hoe het eruit ziet om met de metro te reizen.

Cyberpunk 2077 is verkrijgbaar voor pc, PlayStation 4, Xbox One en Google Stadia. In de loop van 2022 moet een upgrade uitkomen voor PlayStation 5 en Xbox Series X en S.

Cyberpunk 2077

Dit artikel delen:

Lees meer

Nvidia creëert Winter Wonderland-map in Minecraft voor goede doel Eigenaren pc-versie GTA: The Trilogy ontvangen gratis Rockstar-game
9

Reacties op: Modder voegt werkend metrosysteem toe aan Cyberpunk 2077

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    GoofyZ3

    • 21 december 2021 09:10
    Snap niet dat er een echte metro in zit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 21 december 2021 09:24
    Lijkt meer op een trein/monorail dan een metro (die gaat toch onder de grond??).
    Verder heeft tie het heel mooi uitgewerkt, zat die rails enzo er al wel in, of heeft hij dat ook zelf gemaakt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 21 december 2021 09:38
    @-JK-
    Treinen en rails zaten er (volgens mij) wel al in, konden alleen niet gebruikt worden door spelers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 21 december 2021 09:41
    Waarom heeft cd projekt red hier zelf niet aan gedacht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 21 december 2021 09:47
    @coola
    Hebben ze wel. Is er (hoogstwaarschijnlijk) op het laatste moment uit geknipt (zoals zoveel beloofde features).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 21 december 2021 10:01
    Dit noem ik geen metro. En ja ik weet dat metro lijnen in de VS ook vaak bovengronds zijn maar van alle dingen die ik ken is het nagenoeg altijd een ondergrond trein, dit noem ik eerder een monorail, ook al zou het dan wel echt 1 rail moeten hebben.
    Vooral omdat het zulke kleine treintjes zijn en niet van die echte metro treinen.

    Wel cool gemaakt. Ziet er erg leuk uit. En misschien ook een mooie manier om op die manier de stad te verkennen zonder lange tijd te lopen. Zie je wat leuks stap je uit en ga je daar spelen. Soort van fast travel systeem. Maar dan mooi in de stad weggewerkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 21 december 2021 11:05
    Nou, als ik CD Projekt was zou ik dit soort mods gewoon integreren en de makers 'steunen' want het spel wordt er alleen maar beter van, en goodwil kunnen ze bij dit spel wel gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    varialles

    • 21 december 2021 23:48
    @SuperDre Precies! Dit sloop je toch niet uit je game, dit integreer je, want dit is een extra verkoopsargument. Lekker genieten van het uitzicht en een handige manier om je te verplaatsen. Hulde en respect voor de modder!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Scratcher

    • 22 december 2021 12:20
    @SuperDre volgens mij hebben ze gaandeweg bij Witcher 3 dat ook gedaan dus wie weet gaan ze dat ook hier doen? Zou inderdaad mooi zijn.