Modder verbeterde AI in Alien: Colonial Marines door fixen spelfout | Gamer.nl

Modder verbeterde AI in Alien: Colonial Marines door fixen spelfout | Gamer.nl

De intelligentie van vijanden in Alien: Colonial Marines is door het veranderen van één letter in de code flink verbeterd.

Toen Alien: Colonial Marines uitkwam was niet iedereen tevreden met de game. Een van de problemen was een slecht uitgewerkte artificiële intelligentie van de vijanden. Modder TemplarGFX bracht een mod uit die dit oploste.
De modder heeft nu onthuld hoe hij dat heeft gedaan. Volgens hem zat er een typfoutje in de code van de game. Het woord 'tether' stond aangegeven als 'teather', waardoor vijanden zich niet naar behoren gedroegen. De verandering zag er als volgt uit:

Cla Remapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTeather

De goede code:
Cla Remapping=PecanGame.PecanSeqAct_AttachXenoToTether -> PecanGame.PecanSeqAct_AttachPawnToTether.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou