Nieuws

Mod voor Half-Life 2 goedgekeurd door Valve, lanceert morgen

Verbetert de graphics van de game

Geschreven door Redactie Gamer.nl op
Een door fans gemaakte mod voor Half-Life 2 lanceert morgen op Steam. De mod is goedgekeurd door de ontwikkelaar van de game, Valve.

Half-Life 2: Update, zoals de mod officieel heet, verbetert onder andere de lichteffecten en textures van de game en werkt een aantal bugs weg. De mod verscheen al eerder buiten Steam, maar dit is de uiteindelijke versie.

Fans werken al sinds 2009 aan de mod, die naast diverse verbeteringen ook een opgenomen commentaartrack bevat die spelers informeert over de diverse verbeteringen en de impact van Half-Life 2 op de game-industrie.

Dit artikel delen:

Lees meer

Borderlands 2 ongeveer 12 miljoen keer verkocht Double Fine's Broken Age 29 april naar PS4 en Vita
13

Reacties op: Mod voor Half-Life 2 goedgekeurd door Valve, lanceert morgen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Koeno546

    • 26 maart 2015 10:58
    Ik heb episode 2 nog nooit gespeeld ik denk dat met deze mod half life 2 opnieuw ga spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • babbaloerie

    • 26 maart 2015 10:59
    Ik denk dat er een replay van Half-Life 2 in mijn nabije toekomst zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 27 maart 2015 12:59
    Dat is wel een goed idee! Neem ik meteen deel 1 ook mee!
    Het zou mooi dat ondertussen Half Life 3 een keer aangekondigd wordt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 26 maart 2015 11:01
    Het is het voor in iedergeval niet waard om het spel opnieuw te spelen met die update, het verschil is gewoon te klein imho.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 26 maart 2015 11:50
    Ik vind het inderdaad ook mooi gedaan, alleen niet baanbrekend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Helios

    • 26 maart 2015 13:10
    Mensen die vroeger Half Life 2 gespeeld hebben zullen weinig van de updates merken lijkt me. Half Life 2 was destijds, relatief gezien, veel mooier. Daardoor wordt de grafische voorstelling die mensen nog van die speelsessie hebben, voor de meesten waarschijnlijk niet eens bereikt.

    Wel erg leuk voor nieuwe spelers natuurlijk! En hopelijk werkt het voor Valve weer als een extra hint om zelf weer eens aan de slag te gaan ;).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 27 maart 2015 00:20
    Laten we het hopen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • martijntest

    • 26 maart 2015 11:26
    Kewl!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phuncz

    • 26 maart 2015 11:53
    Nice, een goede reden om de game nog eens door te spelen, aangezien Valve niet zo betrokken is in de meesterlijke Half-Life IP.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MetalSonic

    • 26 maart 2015 12:02
    tja sensationeel vind ik 't niet, soms moest ik echt goed zoeken naar de verschillen. Als je eenmaal aan het spelen bent dan doen die kleine verschillen er weinig toe imo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phuncz

    • 26 maart 2015 13:26
    Het was ook niet bedoeld om sensationeel te maken, dit is het werk van één persoon wat al opmerkelijk genoeg is.
    Hier zie je vergelijkende screenshots: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/290930/manuals/HL2_Update_Brochure_Steam.pdf

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erwintjuh

    • 26 maart 2015 13:32
    Op een licht verbeterde verlichting na vind ik het allemaal niet zo schikbarend. niet de moeite waard voor mij. leuk dat hij het zo ver gekregen heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 27 maart 2015 14:47
    Ziet er prima uit, met respect voor het origineel, zonder onnodige aanpassingen.