Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws

Mirror's Edge Catalyst heeft open wereld, komt 25 februari

Verhaalt over de oorsprong van Faith

Geschreven door Wilbert Meetsma op
Mirror's Edge Catalyst heeft geen tussentijdse laadschermen en laat spelers hun eigen route zoeken. Dit heeft Electronic Arts bekendgemaakt tijdens zijn E3-persconferentie.

Mirror's Edge Catalysts maakt gebruik van de Frostbite 2-engine om de futuristische stad weer te geven. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Fallout 4 op Xbox One en Playstation 4 ondersteunt pc-mods Vechten op Hoth in Star Wars Battlefront, release op 19 november
3

Reacties op: Mirror's Edge Catalyst heeft open wereld, komt 25 februari

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 2 jaren, 6 maanden geleden
    Ik weet het niet met die openwereld, had liever afgesloten levels gezien met fantastisch level design (a la Mario bijv.) dan dat een openwereld is die vaak net niet goed genoeg is ontworpen voor dit soort games die een extreem strakke besturing hebben.

    Diep van binnen voel ik vooral teleurstelling.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 2 jaren, 6 maanden geleden
    Dat het een open wereld betreft wil nog niks zeggen over dat de wereld random generated is.
    Kijk maar naar GTA 5, deze is ook een open wereld en dit zit erg mooi in elkaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 2 jaren, 6 maanden geleden
    maar als je kijkt naar hoe de poppetjes in GTA 5 reageren op de omgeving dan zie je daar juist het grootste probleem (zie ook The Witcher 3), de wereld is prachtig in die games maar de karakters in de wereld reageren zelden echt lekker op omgevingen en al helemaal niet wanneer het heel nauw steekt met een game a la ME.

    Dus ik bedoel ook niet Random Generated maar een open wereld an sich is lastig precies goed te ontwikkelen voor een juiste flow qua running, iets wat je bij ME echt nodig hebt imo.

    Dus ik denk dat wij over 2 verschillende zaken spreken :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.