Nieuws

Microtransacties Assassin's Creed: Syndicate versnellen progressie

Vergelijkbaar met Black Flag

Geschreven door Michel Musters op
Assassin's Creed: Syndicate heeft microtransacties die spelers sneller progressie laten boeken in de game, zo heeft Ubisoft aangekondigd.

De microtransacties moeten er voor zorgen dat spelers met minder tijd ook de meest krachtige items en wapens uit de game kunnen verkrijgen.

Volgens senior producer Francois Pelland is het systeem vergelijkbaar met die uit Assassin's Creed 4: Black Flag. De microtransacties, waarbij spelers kleine bedragen betalen, zijn volledig optioneel. Er wordt geen content in de game achter een betaalmuur gestopt.

Black Flag liet spelers een aantal pakketten kopen van maximaal een paar euro die er voor zorgen dat spelers activiteiten konden overslaan die nodig waren voor het upgraden van een schip. Ook werden verzamelitems aangegeven op de kaart.

Dit artikel delen:

Lees meer

Achter de schermen van The Witcher 3 – Deel 1 Media Molecule houdt vanaf morgen livestreams over Dreams
67

Reacties op: Microtransacties Assassin's Creed: Syndicate versnellen progressie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vogeltje

    • 1 oktober 2015 14:16
    Zoals zoveel games tegenwoordig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The Chosen One

    • 1 oktober 2015 14:20
    "Er wordt geen content in de game achter een betaalmuur gestopt."

    Nee… maar je kunt de game wel wat manipuleren zodat mensen sneller gepushed worden om zo minder te grinden of sneller die extra moeilijk gemaakte boss kunnen killen of zo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Runi215

    • 1 oktober 2015 14:23
    Had black flag microtransacties? Unity wel, maar Black Flag volgens mij niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 oktober 2015 14:51
    Black flag heeft het ook. Van die pakketten dat je schip alle upgrades heeft etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 1 oktober 2015 15:24
    Ja BF had het ook, kon je voor een paar euro bijvoorbeeld alle schatkistjes op de kaart toveren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bertus B.

    • 1 oktober 2015 15:16
    Totaal niet nodig gehad. Kan het me niet herinneren hoe die missies waren om iets up te graden, maar volgens mij vond ik ze niet erg. Leuk voor als je t wilt, weer voor de ongeduldige.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 1 oktober 2015 15:20
    En net zal zoals bij black flag ga ik het niet gebruiken.

    Het is veel leuker om er moeite voor te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 1 oktober 2015 15:25
    Sommige transacties kan je ook verkrijgen zover ik weet met je Uplay punten. althans dat was in de andere games zo.

    Of waren dat alleen pakjes en wapens, maar die waren volgens mij ook weer voor een paar euro te krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 1 oktober 2015 16:07
    Mooi hoef ik deze dus ook niet meer te kopen. Nog een game verneukt.

    Waar gaat de game wereld toch heen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 1 oktober 2015 17:44
    Je HOEFT het niet te gebruiken. Zoals anderen al aangeven, Black Flag heeft dit ook en ik heb de game 2 keer gespeeld op de normale manier.

    Het is puur voor mensen die minder tijd te besteden hebben. Ik snap dat in de drukke november maand niet iedereen 50 uur kan vrijmaken voor een game waarbij een deel voor het grinden is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 1 oktober 2015 18:41
    Jij kunt lekker gaan stoppen met gamen, want ze doen het allemaal, en ja ik steun dat.

    Ja allemaal mensen die zich naar de kloten helpen met Drug, en dan zijn er ook nog partijen die dat allemaal legaal willen maken, dus waar gaat het heen met de wereld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 1 oktober 2015 19:42
    Tja Hellraidermike zou zeggen zoek een nieuwe hobby gezien de meeste games dit hebben, misschien is dammen iets voor je.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 1 oktober 2015 20:59
    Nee hoor games genoeg die dit niet doen. (meestal PC only games)(en meestal indies aangezien die wel passie hebben voor games in plaats van geld).

    Bijvoorbeeld:

    Factorio
    Parkitect
    Star citizen.( die heeft microtransacties maar alles is koopbaaringame, en het is niet extra moeilijk gemaakt zodat je meer geneigd bent om het te kopen)
    Terraria
    Rust
    Space engineers
    Broken age
    The forest
    Insurgency
    Kerbal space program
    Terratech

    En ga zo maar door. En vaak zijn die games 10x beter dan de AAA games op de markt nu.

    Dingen zoals Ubisoft, EA, Activision laat ik meestal links liggen.
    Want DLC die er in zit wordt eruit gehaald om te verkopen voor meer geld, games worden extra moeilijk gemaakt of je krijgt te weinig zodat je wel moet betalen, stomme nuteloze cosmetisch DLC etc etc etc.

    Dan ben je gewoon fout bezig, en heb je geen passie voor games. Alleen maar dollar tekens.

    @bigDS9fan Nee ik hoef het niet te gebruiken maar het feit dat het er in zit, geeft wel gelijk weer waar een developer aan denkt. En dat is dus niet aan de game maar een zijn bankrekening aan het eind. Daar gaat het om. En daar ben ik totaal klaar mee.

    @VVG-gamer Nog steeds bezig over die onzin? Wiet is totaal niet slecht en er is nog nooit iemand dood aan gegaan (direct of indirect) En nou bek houden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 1 oktober 2015 21:41
    Jou reactie is een Coola light reactie, en vooral ongeloofwaardig..

    Kun je dat misschien ook bewijzen dat indies games beter zijn dan AAA Games ??? nee he ?

    Om games te maken heb je geld nodig, maar blijkbaar snap jij dat weer niet, en verder verkoopt DLC juist heel erg goed.

    Misschien beter lezen ???

    www.metronieuws.nl/binnenland/2015/03/nieuwe-vvd-minister-van-wiet-en-hasj-ga-je-dood

    Schelden schelden schelden want je weet dat ik gelijk heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 1 oktober 2015 22:20
    Van wiet en hasj ga je niet dood.

    Maar zoals ik vorige keer al zij, laat mij bewijs zien van een dode door wiet/hasj. Is toch onmogelijk.

    Maar ik ga met jou niet meer in discussie aangezien je toch te stom bent om dat te zien ook al laat je bewijs zien (of in dit geval het niet bestaande bewijs)


    @nicster.

    Weet je hoeveel indie games zijn die allemaal beter zijn dan hitman of AC.
    Guess what De meeste zijn zonder DLC, en toch kunnen ze een game maken. Waar halen ze toch het geld vandaan om het te doen. (en meestal kon zo'n game ook nog de helft of minder tussen de 10 en 40 euro)

    Ik vermaak me prima zonder al die geld trekkende kut games vol met bugs en nutteloze DLC. En ga voor de echte pareltje zonder bugs, en waar wel geluisterd wordt naar hun fans.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 1 oktober 2015 23:30
    Ja Hellraidermike vooral weglopen en niet je verantwoordelijkheid nemen als puntje bij paaltje komt zucht.

    Maar goed dat jij niet in onze regering zit, want dat zal een ramp worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 2 oktober 2015 14:52
    Lol VVG-Gamer.

    Heb je ooit gehoord dat een persoon zich in coma heeft geblowd? Nee, is dus ook onmogelijk! Heb je ooit gehoord dat iemand zich in coma heeft gezopen? Ja, dat lees je meerdere keren per jaar!

    Van alle soorten dingen ga je dood mits teveel misbruik van het product, alleen van wiet ga je niet zo snel de pijp uit als andere soorten harddrugs genaamd 'alcohol'

    Wiet geneest ook kanker, wat geneest alcohol?

    OT: Ik denk niet dat ik dit deel ga kopen van Assassins Creed, ik persoonlijk vond Unity het slechtste spel wat ik in tijden heb gespeeld.

    Deel 2 en Black Flag zijn mijn favorieten van de reeks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 4 oktober 2015 13:30
    Coola light reactie; de leukste woordspeling hier die ik in tijden heb gezien :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 1 oktober 2015 21:58
    wat zal jij weinig spellen overhouden om te spelen. Hitman…AC..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 1 oktober 2015 23:10
    Je komt met een opmerking

    'Star citizen.( die heeft microtransacties maar alles is koopbaaringame, en het is niet extra moeilijk gemaakt zodat je meer geneigd bent om het te kopen)'

    In Assassins Creed is ook alles ingame koopbaar zonder er geld voor uit te geven, daarnaast al met een game aankakken die niet uit is en alleen in test fase is is natuurlijk ongeloofwaardig.