Nieuws

Microsoft onthult Xbox One met 1TB opslag

Demonstreert ook de nieuwe Xbox One-controller

Geschreven door Gijs Scheltens op
Microsoft heeft in een video de nieuwe Xbox One met een harde schijf van 1 terabyte onthuld. Het bedrijf demonstreert ook de nieuwe Xbox One-controller met 3.5mm-koptelefoonaansluiting.

De nieuwe Xbox One-modellen liggen vanaf 16 juni in de winkels, aldus Microsoft, en kost 449 euro. Hryb laat zien dat de nieuwe Xbox One een matte afwerking heeft, in tegenstelling tot de standaard glanzende afwerking.

Hryb laat ook weten dat de nieuwe Xbox One-controller draadloze updates ondersteunt. Spelers hoeven hun controller niet langer met hun console te verbinden om hem te updaten. Microsoft presenteert ook een controllerversie met een camouflageprint.

Verder kondigt Hryb een bundel aan waar de nieuwe console en controller inzitten, naast een headset en een exemplaar van Halo: The Master Chief Collection. Deze bundel komt echter niet naar Nederland. De oude versie van de console kost op dit moment 399 euro en gaat niet in prijs omlaag.

Dit artikel delen:

Lees meer

Witcher 3 vier miljoen keer verkocht in twee weken EA legt handelsmerk Mirror's Edge Catalyst vast
10

Reacties op: Microsoft onthult Xbox One met 1TB opslag

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • koffertje

    • 9 juni 2015 15:26
    omg,

    it looks the same!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 9 juni 2015 15:53
    Yup, nog steeds een lelijke doos in een groene doos.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • melody

    • 9 juni 2015 16:28
    Tja die onthulling is inderdaad qua uiterlijk wel redelijk hetzelfde ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 9 juni 2015 19:34
    Laat ze maar is zorgen dat iedereen gewoon normaal online kan gamen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 9 juni 2015 20:31
    Ow wat scheelt er dan ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 9 juni 2015 21:13
    Me ouders hebben 2 maanden geleden een nieuw modem gekregen van KPN, omdat die weer wat zuiniger is enzo, maar ook met UPnP werkt het opeens niet meer, dus dat word weer veel Google gebruiken en ja dan ben je ook wel weer een paar uur weken maanden en jaren verder.

    Nou had ik zondagavond even het WPA veranderd, maar gelukkig had ik overdag nog naar het wachtwoord gevraagd aan me vader, dus heb ik alles nog even stiekem goed kunnen zetten via me XBOX 360 en weten me ouders van niks, want ja als alles goed staat dan log je ook automatisch weer gewoon in godzijdank.

    Ik had op Youtube al gekeken naar de video
    Experiabox V9 ZTE H368N KPN NAT TYPE OPEN POORTEN

    Maar het is nog niet genoeg, dus ga ik later uitzoeken hoe ik kan zien dat me XBOX 360 een vast IP adres heeft, want ik las ergens dat je dat ook moet doen, maar ik zie ook al dat die er een heeft, dus dat ga ik allemaal nog uitzoeken en ik weet al hoe ik me XBOX 360 een vast IP adres moet geven, dus dat is dan weer geen probleem.

    Beetje onduidelijk allemaal met misschien iets teveel ,,,,, maar goed dat is dus een deel van mij verhaal, want anders word het teveel.

    Hoop dat het in 2020 allemaal wat makkelijker word, want dit is gewoon niet leuk meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 10 juni 2015 00:22
    Ok ik begrijp uit je verhaal dat je dus problemen hebt wat betreft instellingen van de modem maar je reactie kwam meer over dat MS ervoor moet zorgen dat mensen online kunnen gamen, alleen uit je verhaal maak ik dat het niet aan MS ligt maar aan of KPN of instellingen van je modem - router.

    Enige wat ik weet maar dat staat in je verhaal al dat je bepaalde poorten open moet gooien, ik heb dan wel geen KPN maar heb tot op heden nergens last van.

    Hoop dat je het gauw opgelost hebt, had van de week zelf probs met me nieuwe TP Link router moet nog enorm wennen aan het menu en instellingen, was namelijk me oude router gewend me Netgear.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 10 juni 2015 13:11
    Dat ligt toch echt aan KPN, ik heb dezelfde problemen met diablo op de pc, dus dat kan je niet aan de xbox wijten.
    Ik heb dezelfde Experia Box (V9) en sinds ik glasvezel heb is het alleen maar problemen, vanmiddag komt de vierde monteur langs.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 10 juni 2015 18:19
    Dit is een probleem wat ik zelf zou moeten oplossen, want me ouders zien er niks in.

    Dit gaat me waarschijnlijk nog heel veel tijd kosten zucht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Yeah

    • 9 juni 2015 20:17
    Moest er standaard al inzitten dag van vandaag …