Nieuws
Psychonauts 2

Microsoft onthult Xbox Game Pass-titels voor de rest van augustus

Twelve Minutes en Psychonauts 2

Geschreven door Jacco Peek op
Microsoft heeft de Xbox Game Pass-titels voor de rest van augustus op een rij gezet.

Zo is Humankind zoals aangekondigd vanaf vandaag beschikbaar op pc. Ook zijn Need for Speed Heat, Star Wars: Battlefront 2 en Star Wars Jedi: Fallen Order speelbaar via cloud. 

Op 19 augustus zijn verder Recompile, Twelve Minutes en Train Sim World 2 beschikbaar voor Xbox, pc en cloud. Vervolgens verschijn enPsychonauts 2 op 25 augustus en Myst op 26 augustus voor Xbox, pc en cloud.

Op 31 augustus verdwijnen tot slot Blair Witch, Double Kick, NBA 2K21 en Stranger Things 3: The Game van het platform.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sea of Thieves werd in juni door 4,8 miljoen spelers gespeeld 'People Can Fly heeft nog geen winstbonus Outriders ontvangen'
8

Reacties op: Microsoft onthult Xbox Game Pass-titels voor de rest van augustus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 17 augustus 2021 15:48
    Twelve Minutes en Psychonauts 2 kijk ik erg naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 17 augustus 2021 16:45
    @kleinekoosjer yep me 2 hopelijk heb ik dan Hades en ascent ook uitgespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrGizMo

    • 18 augustus 2021 06:42
    @hulstpower

    Haha wens je succes met Hades :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 augustus 2021 07:32
    @MrGizMo dank je gaat vaak dood maar, kwam gisteren bij me eerste keer in level 3 er bijna in 1 keer door heen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 augustus 2021 08:46
    @hulstpower ik vind dat je hades moeilijk neer kan leggen. Je wilt altijd ff verder kijken. Vind het echt een verrassend leuke game. Op de switch eigenlijk links laten liggen omdat ik al moe werd van het transgender gebeuren, maar als je daar doorheen kijkt echt een hele leuke game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 18 augustus 2021 10:34
    @Roy36NL ik speel hem volop, ook echt een geweldige game voor xcloud speelt heerlijk er op. Maar bedoelde meer hoop hem uitgespeeld te hebben voordat psychonauts 2 uitkomt. En the ascent speel ik met een maat dus die doen we co-up helemaal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 18 augustus 2021 01:01
    Myst ook maar eens proberen. Vroeger op de PC wel een gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 18 augustus 2021 09:36
    Off topic komt er nog een the ascent review of heb ik die hier gemist ?