Nieuws
xbox

Microsoft 'nodigt iets nieuws uit' op E3

Nieuwe consoles? Of een samenwerking?

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft "nodigt iets nieuws uit op E3", zo laat het bedrijf weten via Twitter.

Deze cryptische tweet werd gisteren door het bedrijf geplaatst. Wat er precies mee bedoeld werd, is niet bekend, al heeft het er voor gezorgd dat er hevig wordt gespeculeerd op internet.

Sommige gamers vermoeden dat het over de nieuwe Xbox-consoles gaat, anderen vinden het niet logisch dat Microsoft hun eigen nieuwe consoles zou uitnodigen. Er wordt verder ook gespeculeerd over een samenwerking met Valve voor Steam-integratie op Xbox One, alsmede een samenwerking met Nintendo, eventueel voor de xCloud op Switch of Banjo-Kazooie in Super Smash Bros. Ultimate.

Microsoft zorgt er met deze tweet wel voor dat de verwachtingen hoog liggen. Het bedrijf houdt aanstaande zondag om 22:00 uur Nederlandse tijd zijn E3-persconferentie. Deze kan live op Gamer.nl bekeken worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Spongebob Squarepants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated aangekondigd Ubisoft geeft update ontwikkeling Beyond Good and Evil 2
14

Reacties op: Microsoft 'nodigt iets nieuws uit' op E3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Aces-82

    • 6 juni 2019 09:06
    Exclusieve games??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 6 juni 2019 11:19
    @Aces-82

    Orginele comment maar je bent te laat want het is al aangekondigd.

    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/microsoft-heeft-veertien-first-party-games-op-e3-dit-jaar/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 6 juni 2019 11:50
    @TommyVercetti Correct me if I'm wrong, maar het feit dat het een first party game is zegt meer over wie de ontwikkelaar is en minder over de Exclusivity.

    Zo is bijvoorbeeld Age of Empires 2 een first party game van MS, maar is wel speelbaar op PC, MAC en zelfs de playstation 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 6 juni 2019 12:01
    @TommyVercetti waarvan er 10 worden gecancelled

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 6 juni 2019 12:28
    @Roy36NL bewijs , bron? Lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 6 juni 2019 12:03
    @TommyVercetti het was een poging tot humor. Maar geloof me.. Ik zit zondagavond met een pot bier voor de tv.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 6 juni 2019 16:27
    @Aces-82

    Begrijp ik word de grootste show van Microsoft aller tijden aankondiging van nieuwe consoles, project x cloud, miss wel een samenwerking met Oculus, nieuwe exclusive games enjoy the show.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aerofox81

    • 6 juni 2019 13:23
    @Aces-82 exclusives zijn zoooo 2018.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 6 juni 2019 13:35
    @Aerofox81 haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wonderboy32

    • 6 juni 2019 09:06
    Ben benieuwd zeg. Al die geruchten. Banjo, nieuwe Xbox console, Fable 4, Ben reuze benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 6 juni 2019 10:16
    Tikkeltje super siked!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soneh

    • 6 juni 2019 12:15
    Ben erg benieuwd naar wat Microsoft te bieden heeft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Robert-Frans

    • 6 juni 2019 12:31
    Is een console of een spel dan iets wat je "uitnodigt" op de E3? Dan zou Microsoft toch eerder schrijven dat ze iets "meeneemt," of neem ik het woord "uitnodigen" of "inviting" misschien te letterlijk?
    Of heeft de nieuwe Xbox straks een eigen wil, die zich niet zomaar laat meenemen? Zodat je in de winkel straks je nieuwe Xbox wel even netjes moet uitnodigen met je mee te gaan naar huis…

    Het bericht zegt dat Microsoft "iets" uitnodigt en wel iets nieuws. Het is dus geen mens, want een mens is een "iemand." Een dier is het waarschijnlijk ook niet, want dieren zijn niet nieuw. Die bestaan immers al miljoenen jaren.
    Of het moet zijn dat je straks een gratis huisdier bij je Xbox, Game Pass of watdanook krijgt en ze het huisdier alvast wil tonen.
    Microsoft nodigt dus een nieuw iets uit, iets wat ze dan waarschijnlijk zelf gemaakt heeft. Misschien een robot, of een geavanceerd VR- of AR-set dat met je meedenkt?

    Kortom, een intrigerend berichtje inderdaad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kawakippie

    • 6 juni 2019 13:20
    Wellicht een samenwerking met oculus en dan de quest versie met iets van alvr?
    Dat is nieuw voor microsoft🤔