Nieuws

Microsoft maakt Xbox Series X-koelkast

Inclusief geluid en licht

Geschreven door Jacco Peek op
Microsoft heeft werkende Xbox Series X-koelkasten naar media en celebrities gestuurd.

Zo plaatste Snoop Dog op Instagram dat hij een koelkast van Microsoft heeft ontvangen en verscheen deze ook op het YouTube-kanaal van iJustine. De koelkast werd geleverd in een grote versie van de Xbox Series X-verpakking.

De koelkast zelf is afgewerkt met een lichtgevende aanknop, een diskgleuf als handvat en groen licht aan de binnenzijde. Bij het openen is ook een geluidseffect te horen, afkomstig van een speaker aan de linkerzijde.

In totaal zijn drie Xbox Series X-koelkasten gemaakt. In de video onthult iJustine dat het derde exemplaar wordt weggegeven op Twitter.

Dit artikel delen:

Lees meer

J. Jonah Jameson is terug in Spider-Man: Miles Morales Verwijderen Facebook-account verwijdert ook aankopen Oculus Quest 2
10

Reacties op: Microsoft maakt Xbox Series X-koelkast

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 25 oktober 2020 12:34
    Cool?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 25 oktober 2020 15:49
    @fonsrutte lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 oktober 2020 16:50
    Volgens mij kreeg snoop hem voor ze verjaardag en is die hard xbox gamer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 25 oktober 2020 17:55
    @hulstpower Die hard loser bedoel je.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Yakuo

    • 25 oktober 2020 21:53
    @oropher Die hard je moeders dikke lul

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 oktober 2020 23:57
    @oropher denk dat snoop Dogg meer bereikt heeft dan jij in je leven ooit zal bereiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • whaha

    • 25 oktober 2020 19:52
    Leuk filmpje. Of ze kan goed acteren of ze was serieus erg verbaasd. Ik denk alleen niet dat ik 'm zou willen winnen. Geen flauw idee wat ik er mee moet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lordpicaso

    • 25 oktober 2020 21:30
    @whaha Dingen in koel bewaren wat je met elke koelkast doet? ;P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 26 oktober 2020 16:09
    Vet gedaan, lampies en al. Alleen wat te groot voor in mijn keuken ben ik bang.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 28 oktober 2020 11:52
    Gaat Sony nu ook PS5 routers maken?