Nieuws

Microsoft kondigt Xbox-stream voor Gamescom aan

Wordt op 24 augustus om 19:00 uur uitgezonden

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft aangekondigd op 24 augustus een Xbox-stream te houden met nieuwe beelden en informatie van aankomende Xbox-games.

Dat deed het bedrijf via Xbox Wire. Microsoft meldt daarbij dat het draait om "diepgaande updates" over games van het bedrijf zelf en andere partijen die al zijn aangekondigd. De stream begint om 19:00 uur Nederlandse tijd en is onder andere via Twitch en YouTube te zien.

Microsoft heeft de rest van het jaar diverse games op de planning staan, waaronder Halo Infinite en Forza Horizon 5. Of eerder aangekondigde games die voor zover bekend niet dit jaar uitkomen ook worden getoond, is niet bekend. Onder die titels vallen onder andere een nieuwe Fable, Perfect Dark en Forza Motorsport 8.

Een dag later, op 25 augustus, vindt de Gamescom Opening Night Live-stream plaats, waar Geoff Keighley ook diverse aankomende games toont.

Dit artikel delen:

Lees meer

Darksiders 3 komt eind september naar Switch 3D-audio tijdelijk uitgeschakeld in PS5-versie van F1 2021
46

Reacties op: Microsoft kondigt Xbox-stream voor Gamescom aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 9 augustus 2021 16:56
    Hoop op halo nieuwe sp gameplay en datum, en misschien wat van hellblade 2 eindelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 9 augustus 2021 17:03
    Dat is toch wel relaxed van de gamepass. Je kijkt deze presentaties niet meer met het idee; welke game ga ik straks kopen? Nee, het is; welke game kan ik straks spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 augustus 2021 17:35
    @kleinekoosjer ik moet toch zeggen met alles wat op de gamepass is gekomen sinds de Xbox Serie x ik toch over het algemeen het mwah gevoel heb. Death door’s is voor mij de game van dit moment. Vond de ascent ook maar middelmatig heb het alweer verwijderd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 augustus 2021 18:14
    @Roy36NL ascent is geweldig, had paar bugs maar na day one patch niks meer van gemerkt. En de wereld leeft echt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 9 augustus 2021 18:30
    @hulstpower ascent is echt bizar goed idd. En door 11 man gemaakt ofzo! Moet snel wezen want over 2 weken komt de volgende knaller alweer psychonauts 2. Die pass is focking geniaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 augustus 2021 19:47
    @Aces-82 ja veel mensen vergeten dat, en de wereld hij leeft gewoon zo veel detail. Enige wat me niet pakt is verhaal maar speel het Co ip dus boeit het niet heel veel. Maar deze game ademt gewoon blade runner en 80 scifi films

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 augustus 2021 18:48
    @hulstpower vond er echt geen hol aan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 9 augustus 2021 19:03
    @Roy36NL uurtje geleden vond je de game nog middelmatig….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 augustus 2021 19:06
    @Aces-82 ja omdat het geluid en grafisch het wel ok was wil het niet helemaal afkraken, maar ben het wel met metacritic.com eens 66 is het wel waard

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 augustus 2021 19:45
    @Roy36NL maar even serieus wat vind jij wel goed wat xbox heeft uitgebracht. De wereld leeft gewoon zo veel detail, gameplay is goed enige wat ik minder vind het het verhaal. Dus zal het geen 10 geven maar een 7.5 of 8 ja dat zeker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 augustus 2021 22:11
    @hulstpower death doors vind ik goed. The ascent pakt mij gewoon niet komt op vele vlakke te kort. Ik vind inderdaad sinds de serie x dat er niet veel soeps is uitgekomen. Vestig me hoop op de sp van Halo maar aangezien dat zo lang duurt zal dit wel het ondergesneeuwde kindje worden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 augustus 2021 06:57
    @Roy36NL Zo dat death doors al uit is, die game lijkt mij ook wel vet, maar om 1 of andere rede dacht ik dat die naar gamepass kwam maar lees nu van niet. Misschien dat ik hem later haal nu te veel om te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 10 augustus 2021 07:41
    Haha @hulstpower echt een hele leuke game met een aparte sfeer en muziek. Er zit een geheim einde in en allemaal spullen om te verzamelen en andere geheimen. Dus het is ook nog leuk om terug te keren als je het verhaal af hebt. Blij dat er mensen zo als jij zijn die niet gelijk denken dat ik een Xbox basher ben. Zie een hoop zielige fan boys hier die als je hun Xbox een keer negatief benaderd of hun spelletje afkraak gelijk in de verdediging schieten en noemen ze mij zielig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 10 augustus 2021 08:43
    @Roy36NL Ik vind wel dat je vaak xbox afzeikt, maar het is je mening en ik respecteer mensen hun mening ik ga er wel vaak tegen je in. Maar zoals je zei het is een forum en daar mag men disscuseren over meningen. Ik vind jou iets meer playstation fan boy (wat ik vroeger ook meer was), maar dat mag. Allen ik zou wel zeggen geen the ascent nog een kans na de laste patch is de game veel beter en als je van dingen als cyberpunk werelden houd is het echt een aanrader, zoveel detail en leven in de game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 10 augustus 2021 09:23
    @hulstpower zeker een discussie is nooit erg en ja ik hang iets naar de PlayStation al heb ik ook vaak aangestipt wat Sony verkeerd doet. Ik ga the ascent nog een keer proberen als mijn back log een beetje weg gewerkt is. Wil nog 2 spellen platinum halen op de ps5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 9 augustus 2021 22:18
    @hulstpower stop toch met reageren op die kleuter, jullie blijven in zijn praatjes trappen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 9 augustus 2021 22:20
    @Mr.Happy idd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 augustus 2021 22:22
    @Mr.Happy je bent pas een kleuter als je iemands mening wilt veranderen. Enige wat ik doe is mijn mening verkondigen daar is een forum echter voor. Zijn vast veel mensen die the ascent goed/leuk vinden. Die mensen wens ik veel game plezier

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 10 augustus 2021 07:53
    @Roy36NL Het gaat meer om hoe je communiceert. Dat heb je zelf wederom niet door zo lijkt het.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 10 augustus 2021 08:08
    @xeros dat is interpretatie. Ik kan niet helpen dat iets bot overkomt, maar in de essentie is het toch ook maar een mening. Als je die niet deelt wat zomaar kan er zijn immers zo veel mensen en zoveel smaken. Maar om iemand dan gelijk zielig te noemen ga ik toch twijfelen of je niet te veel in het Xbox fanboy wereldje bent gezogen.