Nieuws
Xbox

Microsoft komt met hoodies voor Xbox-controllers

Als je die Xbox-koelkast toch ook al thuis hebt staan...

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft biedt sinds kort kleine hoodies aan om Xbox-controllers in te stoppen.

De hoodies zijn verkrijgbaar in de kleuren zwart en wit en men kan er dus een Xbox-controller in stoppen. Niet dat controllers het koud kunnen krijgen in een gemiddeld huis, maar het is vooral bedoeld als modestatement of als leuke extra.

De hoodies kosten 29,95 euro per stuk en kunnen via de Xbox Gear Shop gereserveerd worden. Rond februari 2023 moeten de hoodies verstuurd worden, aldus de website.

Xbox
Xbox

Dit artikel delen:

Lees meer

Soccer Story is nu verkrijgbaar Na 25 jaar trouw geen nieuwe Pokémon-game voor mij
25

Reacties op: Microsoft komt met hoodies voor Xbox-controllers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ShadowKiller

    • 30 november 2022 16:59
    Ik zie hier het nut niet zo van in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 30 november 2022 17:03
    Ik vraag me soms af hoeveel wiet er daar nu precies doorheen gaat per week

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TomKauw

    • 30 november 2022 17:15
    @Ziminar Mijn dream blunt rotation is niet compleet zonder Phil Spencer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 30 november 2022 17:33
    @TomKauw wist helemaal niet wat een dream Blunt rotation was, tuurlijk bestaat dat.
    En een dream Blunt: Dream Blunt A blunt that consists a snake of opium, and marijuana dipped into free-based DMT.
    Damn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 november 2022 17:48
    @Ziminar

    Ik wil niet alleen weten hoeveel wiet maar ook welke wiet. Want met mn silver haze verzin ik zulke dingen niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 30 november 2022 17:50
    @coola ik ben meer een hasj fan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 november 2022 18:18
    @coola zal wel geen joint zijn maar meth wat ze daar roken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 30 november 2022 18:21
    @hulstpower

    Dan pass ik. Wiet oke. Meth is bad :D

    Maar serieus Wiet sta ik voor in. Meth en andere hard drugs niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 30 november 2022 20:01
    @coola ik doe helemaal geen drugs, maar iedereen ze ding, zal er nooit over oordelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    worms_master

    • 30 november 2022 21:42
    @coola Als het een Ubisoft hoodie was, was het zeker geniaal ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 30 november 2022 18:02
    Kijk een 10tje had ik voor de lol wel eraan uitgegeven maar voor die prijs kan je beter een nieuwe controller halen of een leuke afgeprijsde game ofz :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 30 november 2022 22:13
    Wat een volstrekt nutteloze onzin ook weer. Ik denk dat ze er beter aan doen wanneer ze zich gaan richten op de daadwerkelijke games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robskeee

    • 1 december 2022 08:26
    @Riyakuya Dat is ook echt hetzelfde team inderdaad, de game developers van Microsoft studios zijn nu controller truitjes aan het maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 30 november 2022 22:23
    Als je dit soort troep koopt kan je net zo goed je pinpas naar het dichtstbijzijnde Microsoft kantoor nemen en daar je pas + code inleveren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 1 december 2022 00:17
    @poklaan en daarna ook nog even je broek laten zakken en voorover bukken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GangstaLean

    • 1 december 2022 08:34
    Dit doen ze om onze controllers warm te houden totdat we einde f..king lijk onze goede 2023 toppers krijgen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rachid.H

    • 1 december 2022 12:07
    @GangstaLean om deze moest ik echt lachen. Briljant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 1 december 2022 09:00
    Jongens, waarom zo negatief over een simpele gadget. Je hoeft ze niet te kopen haha.
    Ik vind ze wel grappig. Alleen jammer dat je niet ook je handen erbij kan stoppen.
    Ik heb vaak koude handen tijdens gamen, dat zou wel een oplossing zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TriggerHydrant

    • 1 december 2022 09:23
    Wat ik nou irritant vind is dat er geen foto bij zit van hoe het dan uitziet met de controller? Beetje vreemd, een nieuws artikel over deze dingen - voor een controller - en dan geen foto hoe het uitziet met de controller.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkRuleR

    • 1 december 2022 10:40
    @TriggerHydrant De foto's in het artikel zijn inclusief controllers.