Nieuws
Xbox

Microsoft E3-persconferentie breekt record op Twitch

1,7 miljoen gelijktijdige kijkers

Geschreven door Michel Musters op
Volgens data van GitHyp had de E3-persconferentie van Microsoft een week geleden de meeste gelijktijdige kijkers ooit op Twitch.
De data van GipHyp, die op DualShockers is samengevat, toont dat er op momenten maar liefst 1,7 miljoen mensen gelijktijdig naar Microsofts persconferentie keken. Een jaar geleden waren dat er nog 1,1 miljoen.


Daarmee was Microsofts persconferentie ook de best bekeken E3-presentatie van dit jaar. Ubisoft volgde met 1,6 miljoen gelijktijdige kijkers en Sony met 1,5 miljoen gelijktijdige kijkers. Het gaat hierbij dus niet over hoe vaak de persconferenties in totaal zijn gezien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Game gebaseerd op Kill la Kill aangekondigd De beste games van de E3 - Gamer.nl Podcast 179
8

Reacties op: Microsoft E3-persconferentie breekt record op Twitch

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • kleinekoosjer

    • 18 juni 2018 12:19
    Was voor ons Europeanen natuurlijk ook een veel schappelijker tijdstip..
    Voor de rest kickte hun show ook het meest ass.. Prima gedaan!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 18 juni 2018 17:36
    @kleinekoosjer met welke exclusives kickte ze ass dan? Al die 80ste delen van halo, forza en gears?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 19 juni 2018 09:13
    @water 2 van de betere console shooters en het beste open wereld race spel??

    Wat is je punt precies?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 19 juni 2018 15:12
    @water
    80 delen van uncharted en gow maakt niet uit dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 18 juni 2018 14:01
    Microsoft, for the players.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 18 juni 2018 14:52
    MS heeft een prima show neergezet wat betreft de correcte formule: weinig gepraat, veel trailers- en gameplaybeelden.

    Bethesda was echt prima, en ook Sony en Ubisoft waren solide.

    En wie had ooit gedacht dat EA niet de slechtste presentatie zou hebben na dag 1 van de E3? Nee, die twijfelachtige eer gaat naar Square Enix dat met afstand de slechtste prestatie leverde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 18 juni 2018 18:18
    @TheChief perfect verwoord :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 18 juni 2018 16:03
    Bizar, Xbox bezitters deden er goed aan om via Mixer te kijken. Net als vorig jaar gratis game en in game items. Outer Wilds gratis pre-order en oa gratis helmen voor in Halo 5!