Nieuws
Xbox

Update: Microsoft bevestigt E3-presentatie en nieuwe locatie

Andere aanpak voor Xbox One-aankondigingen?

Geschreven door Lucas May op
Update: Microsoft heeft nu de datum en tijd voor de E3-persconferentie bevestigd.

Tevens geeft Major Nelson aan dat de presentatie dit jaar in het Microsoft Theater wordt gehouden, vlakbij de Los Angeles Convention Center. Tijdens de E3 worden hier ook alle hands-on activiteiten en demonstraties voor E3-bezoekers en fans georganiseerd. Op de beursvloer zelf heeft Microsoft een stand die volledig gericht is op Mixer, de streamingdienst van het bedrijf. Major Nelson zegt dat, in tegenstelling tot EA, Microsoft nog wel samenwerkt met de ESA, de organisatie die E3 organiseert.

Microsoft

Origineel bericht: Warren meldt in zijn tweet dat Microsoft hun presentatie heeft gepland voor 10 juni om 13:00 uur (22:00 uur Nederlandse tijd), een uur eerder dan vorig jaar. Net als in 2017 valt dit op een zondag. Eerdere jaren vond de presentatie plaats op maandag.

De aanpak wordt volgens Warren anders dan voorheen: "Microsoft doet iets anders voor E3 dit jaar. Ik denk dat dit "afwijkende" element binnenkort duidelijker gaat worden." Wat deze alternatieve aanpak precies gaat betekenen voor de aankondigingen van de Xbox-fabrikant is nog onbekend.

Over drie maanden gaat de Electronic Entertainment Expo weer van start en bedrijven zijn ongetwijfeld volop bezig met de voorbereidingen, zo kondigde Bethesda laatst al hun presentatie aan.

Een mogelijke aankondiging tijdens de E3-presentatie is een nieuwe Fable-game. In januari verschenen geruchten dat Microsoft samen met de studio achter Forza Horizon, PlayGround Games, aan Fable 4 zou werken.

Dit artikel delen:

Lees meer

The Elder Scrolls 5: Skyrim VR in april naar Oculus Rift en HTC Vive Kirby Star Allies
28

Reacties op: Update: Microsoft bevestigt E3-presentatie en nieuwe locatie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • kleinekoosjer

    • 14 maart 2018 12:25
    Blow us away! Ik zit er klaar voor.
    Wishlist voor de Xbox One X: RDR2, Bully 2, GTA VI (alles op z'n tijd rockstar.. make it good), Fable 4 (mega siked voor) en een goede skateboard game…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MARQ242

    • 14 maart 2018 12:51
    Komen ze nu dan wel een keer met spul waarop we zitten te wachten? Veel exlcusive games bijvoorbeeld?!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 14 maart 2018 13:18
    Het is jammer dat ze geen games hebben zoals Sony die heeft, Detroid Become Human, Uncharted, The Last of Us, Horizon, God of War

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 14 maart 2018 15:52
    @Taken NL En dat is juist waar ik blij om ben, dat 2 bedrijven elk hun eigen ding hebben.

    Dat is de reden dat hier zowel een X1 als een PS4 staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 14 maart 2018 16:16
    @MaTriX
    Sorry hoor, maar wat voor ‘eigen ding’ heeft de X1 dan precies?

    Hoe kan je nou in godsnaam blij zijn dat de X1 zo weinig (goede) exclusives heeft?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 14 maart 2018 18:03
    Gaan we weer.. het zijn de PS fans die klagen dat wij geen exclusives hebben.. Laat ons nu maar gewoon genieten van: Forza, PUBG, Gears, Ori, Sunset Overdrive, SoT, Halo en Fable games.. Oooh boehoe.. ''die kan je ook op de pc spelen dus zijn het geen exclusives. ''
    Fuck dat.. wat haalt dat uit?? Juist tof voor de PC gamers! That's it.
    Exclusive gejank slaat nergens op. Jij wordt er echt niet beter/ rijker/ slimmer op als een ander 'jouw' spelletje niet kan spelen en jij wel..

    Kijk gewoon lekker naar je zelf; geniet van wat je hebt en laat een ander lekker met rust.. Zal ik je een klein geheimpje vertellen? Ik heb een Xbox , een 360, een One (op m'n slaapkamer) en een One X .. en nog nooit een seconde spijt gehad.. en toch krijg ik het gevoel dat de PS boys vinden dat ik dat wel zou moeten hebben.. sorry gasten.. nog nooit spijt gehad! (zelfs niet na 2 rode ringen ;-) .. Oke.. the One had een ruff start (Sony was dat jaar gewoon sneaky, maar let bygones be bygones).. XBox is in de afgelopen jaren alleen maar goed voor zijn publiek geweest. Goede service, goede servers, we hebben games with gold, we hebben backwards compatibility, we hebben game pass en nu met de X een heerlijke powerhouse console. De man van dumpert zou zeggen; 'Ik vind het helemaal mooi.. '

    Zal ik nog een klein geheimpje verklappen? De consoles van Sony en Nintendo zijn ook vet!! Waaaaat zeg ik nu??? Oe PC ook trouwens.. ook vet! En de oude MSX ook.. al was het wachten toen (tapes) wel irritant..
    Die laatste is misschien wel het mooiste voorbeeld van wat hier mis gaat.. en nu ga ik als een oude lul klinken.. maar deze generatie is gewoon te verwend! Ja lieve kinders.. vroeger moesten wij 30 minuten wachten tot we een paar mega grote pixels van links naar rechts zagen bewegen (als je mazzel had).. bandjes laden en duimen maar.. wees gewoon eens blij met waar we nu zijn en laat een ander lekker een ander zijn.. peace out *mic drop* swag.. je weet zelf..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 14 maart 2018 18:16
    @kleinekoosjer
    Amen!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 14 maart 2018 18:22
    @kleinekoosjer Amen indeed

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 14 maart 2018 18:32
    @kleinekoosjer
    Gaan we weer.. Schieten de X1 fans meteen maximaal in de verdediging als er mensen posten oprecht te hopen dat de Xbox met een paar mooie exclusives komt.

    Damn son, je voelt je zeker bijzonder aangesproken dat je een post van 3 kilometer lang maakt terwijl helemaal NIEMAND iets negatiefs over de Xbox zegt.

    Ja, ik hoop oprecht dat Microsoft met mooie exclusives komt want dan staat mijn Xbox niet alleen maar stof te happen, mag ik dat niet zeggen? Ben ik dan meteen een fanboy? Echt te triest voor woorden dat je meteen zo aangevallen moet doen, het zit je kennelijk bijzonder hoog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bashnag

    • 14 maart 2018 18:40
    @Sander999 amen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 14 maart 2018 19:29
    @Sander999
    Och komt de slachtofferrol weer. Hij doelt waarschijnlijk op vorige posts van gezeur over hoe slecht de xbox wel niet is (ook van jou ja)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 14 maart 2018 20:23
    @-it-
    Dat heb ik dus echt nog nooit gezegd. Moeilijk hè, op een normale manier aan een discussie mee doen zonder mensen woorden in de mond te leggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aldodilly

    • 14 maart 2018 20:59
    Sander bedoelt dat er op de Xbox One minder aansprekende exclusieve titels zijn, en dat je daar niet blij mee kunt zijn. Ik vind de Xbox One een tof platform omdat ik de controller en interface fijn vind, maar in exclusieve ondersteuning, zowel door first als third parties, is de PlayStation vaandeldrager. Het is niet alsof Halo en Gears of War nog heel erg relevant zijn…

    Niemand zegt nog swag trouwens, of peace out. En mensen die de mic laten vallen weten niet hoe duur een richtmicrofoon is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DarkRuleR

    • 15 maart 2018 12:07
    @Aldodilly Natuurlijk mag je minder bij zijn met het huidige aanbod van exclusives op Xbox. Het nieuws bericht gaat over dat Microsoft iets anders wil doen deze E3. En het is aannemelijk te maken dat de nadruk zal liggen op nieuwe games. Dat is dit nieuws bericht toch juist positief nieuws voor de mensen (zoals jou???) die graag nieuwe games willen voor Xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 16 maart 2018 16:52
    @Aldodilly Sorry man, ik loop vet achter, niet cool.. Waarom zou ik trouwens een richtmicrofoon willen droppen? Gewoon een dynamische en alleen als ik echt in een goede bui ben een condensator of een ribbon..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 15 maart 2018 00:26
    @Sander999
    Mehhh i got a donkey in my HINEY

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 16 maart 2018 16:44
    @Sander999 Mijn excuses Sander.. ik vond je bericht niet heel erg positief eerlijk gezegd. Het waren 2 vragen die duidelijk een negatieve grondslag bezaten.. 'hoe kan je godsnaam.. etc.. ' Niet echt een blije vraag, of wel?
    Ik heb je trouwens nergens fanboy genoemd.
    Ik ben verder niet in de verdediging geschoten, heb eerder de aanval gezocht met een boodschap dat iedereen wat blijer voor elkaar mag zijn. We zijn immers allemaal gamers.. Ja, ik word het gezemel op de Xbox zat. Mijn excuses als mijn bericht wat te aanvallend doet overkomen, maar hé.. ik ben dan ook te triest voor worden.

    Ps.. Als je verder dan 1,5 km had gelezen had je allicht ook gelezen dat ik het niet zo kwaad heb op de 'andere' consoles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 14 maart 2018 22:28
    @kleinekoosjer

    Had het niet beter kunnen verwoorden, echter betwijfel ik dat mensen als Sander daar naar kijken, die kijkt alleen naar de exclusieve games die de Xbox ook heeft.

    MSX oef das een tijd geleden, heb hem echter niet gehad. Heb wel een Philips Videopac gehad en ondanks dat de Atari meer games had heb ik op dat ding een geweldige tijd gehad :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 15 maart 2018 00:25
    @kleinekoosjer

    Eskeetiiittt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MaTriX

    • 14 maart 2018 22:27
    @Sander999

    Zucht, moet een console dan afhankelijk zijn van alleen exclusieve games, ik speel liever op de One X omdat de controller fijner in mijn hand ligt en dan met name de elite controller.

    Op de PS4 heb ik speciaal om die reden een Nacom Revolution pro 2 gekocht echter speel ik liever op de Xbox omdat die nu eenmaal mijn voorkeur heeft, ik maak me niet druk of de ene nu betere exclusieve games heeft want ook hier staat naast me X1X een PS4 Pro en een Wii-U en Switch en oja Snes en Snes mini en Nes Mini.

    Als ik naar mijn exclusieve games kijk voor de PS4 dan scheelt dat relatief weinig met die van de Xbox, Uncharted, Last of Us, Horizon Zero Dawn en God of War tegenover Fable, Forza, Gears of War en State of Decay dus nee zo bijzonder groot is dat exclusieve niet voor mij tussen die 2 echter wil ik wel alles wat ik hierboven zeg spelen en maak ik me niet druk welke beter of meerdere exclusieve titels heeft.

    Mijn advies is dat je dat ook zou moeten doen net als een hoop anderen hier en je niet zo druk moet maken om welke er nu beter is of meer games heeft.

    Voor de rest sluit ik me geheel aan bij kleinekoosjer.