Alle Tiger Woods-wannabees met een Xbox in huis worden door Microsoft dit jaar op hun wenken bediend. De softwaredivisie van het bedrijf heeft namelijk vandaag bekend gemaakt dat diens golfgame Links 2004 exclusief op de Xbox uit zal gaan komen. De game moet al reeds in de novembermaand van dit jaar uit komen en zal, als we Microsoft mogen geloven, de 'meest realistische, natuurlijke en geavanceerde golf ervaring' aan de gamer bieden. Says Joshua Graff, Managing Director of JAM International Partners' London office, " 'Links 2004' is just one of many titles within the growing portfolio of computer and video games that Microsoft Game Studios can offer to companies seeking opportunities to be featured in video games that are endemic to their brands." It was this array of product placement opportunities that led Microsoft Game Studios to enlist the services of JAM International Partners earlier this year as their first outside agency specializing in in-game product placements. Om de ontwikkelkosten wat te drukken heeft men ook een contract gesloten met Suunto, een bedrijf dat zich richt op de ontwikkeling van draagbare computers met GPS aan boord. Suunto gebruikt Links 2004 om diens nieuwste product, de Suunto G9, aan de man te brengen. Lees meer op het volgende adres.