Nieuws
Metro: Last Light

Metro: Last Light Redux nu gratis via Epic Games Store

Het vervolg op Metro: 2033

Geschreven door Michel Musters op
De sfeervolle shooter Metro: Last Light kan nu gratis geclaimd worden via Epic Games Store.

Het spel kan tot 17:00 uur vandaag gratis geclaimd worden, daarna komt er weer een andere game gratis beschikbaar. Metro: Last Light is het vervolg op de eerste game in de reeks, Metro: 2033, en volgt de jonge soldaat Artyom, die in de post-apocalyptische metrogangen van Moskou woont na een nucleaire oorlog. Hij gaat op zoek naar de Dark Ones en moet daarvoor onder andere naar de buitenwereld terugkeren, waar radioactieve gassen rondwanen. De Redux-versie betreft een remaster.

De gratis game is onderdeel van de Epic Games Store Holiday Sale. Elke dag tot het einde van het jaar wordt een andere gratis game weggegeven. Eerder werden spellen als Sable, Wolfenstein: The New Order, Fallout 1, 2 en Tactics, Horizon Chase Turbo en Lego Builder's Journey weggegeven.

Verder staan er weer honderden pc-games met korting te koop in de digitale winkel. Zo kunnen God of War, Gotham Knights en Cyberpunk 2077 nu allemaal tijdelijk voor 29,99 euro aangeschaft worden. Alle deals zijn hier te bekijken.

Dit artikel delen:

Lees meer

Broncode van nooit uitgebrachte Rayman 4 online uitgelekt Pokémon Legends: Arceus is vooral mooi van binnen
12

Reacties op: Metro: Last Light Redux nu gratis via Epic Games Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Deadspacer

    • 25 december 2022 11:12
    Epic is goed bezig met hun gratis games de laatste tijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 december 2022 12:11
    @Deadspacer vind van niet bijna alle games die ze nu weg geven had ik al lang van ze gehad een keer. Heb denk ik 2 games die ik nog niet had gekregen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 25 december 2022 13:24
    @hulstpower star wars squadrons, fallout 1 tm 3, metro redux, evil dead.

    Uiteraard heb ik ze ook al gespeeld maar is altijd nice om ze extra op pc te hebben imo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 25 december 2022 14:15
    @Deadspacer

    True, maar Hulstpower bedoeld denk ik alleen de mystery games giveaways. Alles is al eens weggegeven op denk 2 of 3 na. Beetje jammer.

    Op reddit lees je veel dat vanavond Death Stranding wordt weggegeven, dat zou veel goedmaken imho.

    Fijne dagen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 25 december 2022 15:12
    @rvdno ja dat zeker!! Ook fijne dagen gewenst :)!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 december 2022 15:26
    @rvdno klopt dat bedoelde ik ook, meeste stond er al in bij mij van vorige Hove aways. Maar leuk voor de mensen die ze niet gehad eerder

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 25 december 2022 17:01
    @rvdno "goedmaken"? Moet niet gekker worden. Ja, ik heb zelf ook al een boel van de games die ze nu (weer) gratis geven, maar een hoop mensen niet. Ze zijn je helemaal niets verplicht te geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 26 december 2022 00:51
    @rvdno EN het is dus ook Death Stranding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    incarnatus

    • 25 december 2022 15:08
    @Deadspacer

    Jammer dat Evil dead niet op Ultra wide werkt :(

    Vond de gameplay wel aardig maar hierom maar weer uninstalled.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 25 december 2022 17:13
    Veel games die ik nog nooit eerder heb gespeeld en heb gekregen via Epic. Erg nice

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ghost

    • 25 december 2022 17:44
    Nu, de klapper van dit mystery-seizoen:
    DEATH STRANDING

    Ho, ho, hoh, Merry Christmas, Gamer.nl'ers!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 26 december 2022 11:33
    Ik was net te laat voor de metro game, maar ik heb wel death stranding kunnen oppikken. Mooi zo