Metal Gear Solid interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het op de Playstation populaire spel Metal Gear Solid komt naar de PC, Gamespy trekte een van de makers van achter zijn monitor vandaan en hield een interview.

Het interview gaat over de verschillen tu en de PSX en de PC versie en lezen we dat MGS geen multiplayer optie krijgt!GameSpy: What kind of 3D support is being used in MGS PC?

Peter: As mentioned above, players of this game on the PC will get all the features that having native support for DirectX compatible accelerators allows; Bi-linear filtering, multi-texturing, Sub-Pixel Accuracy and even perspective correction. These all add up to give a smoother, le popping experience then that offered on the Playstation. The user will have a much more accurate and sharper immersion into the world of terrorist espionage, and when you add the ability to support up to 1024 * 768 resolution, we feel our users will be very pleased with Snakes makeover on the PC.

GameSpy: Will there be any multiplayer support? Deathmatch etc?

Peter: Just as in the original, there is no multiplayer support on this version.

Metal Gear Solid wordt ontwikkeld door Konami en als het net zo'n grote hit is als op de PSX, ziet Konami de bakken met geld al weer aankomen!
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou