Nieuws
Metal Gear Solid 5

Update: PlayStation Plus-games van oktober beschikbaar

Ook Amnesia en Rigs zijn te downloaden

Geschreven door Michel Musters op
Update: De PlayStation Plus-games voor de maand oktober zijn nu beschikbaar in de PlayStation Store.

De PlayStation Plus-games van oktober zijn bekendgemaakt door Sony. Spelers kunnen onder andere Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain gratis downloaden.

Naast The Phantom Pain is ook Amnesia: Collection gratis voor PS Plus-abonnees. De PS VR-game Rigs: Mechanised Combat League en PlayLink-titel That's You kunnen ook gratis gedownload worden.

Op PlayStation 3 zijn Monster Jam Battlegrounds en Hustle Kings gratis voor PS Plus-abonnees. Op de Vita tenslotte kan met losgaan met Hue en Sky Force Anniversary. Beide games zijn via crossbuy ook speelbaar op PS4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Telltale's Batman gebruikt foto van vermoorde Russische ambassadeur Update: Xbox Games with Gold voor oktober zijn nu uit
13

Reacties op: Update: PlayStation Plus-games van oktober beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Akira

    • 28 september 2017 08:06
    Het gaat de laatste maanden lekker bij PS plus!
    Afgelopen maand echt genoten van Infamous, nu ook MGS 5 erbij!!
    Amnesia is ook meer dan welkom.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 28 september 2017 10:08
    @akira-2 indd niks te klagen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 28 september 2017 10:35
    Weer een prima lineup

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Franky2006

    • 28 september 2017 10:38
    Nice!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Phobia

    • 28 september 2017 10:52
    Fijn, Amnesia. Die kan ik dan weer lekker niet gaan spelen…. veel te eng.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 28 september 2017 12:18
    Metal Gear Solid! Hoppa! Amnesia begin ik niet aan dan slaap ik nooit meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ruygy

    • 28 september 2017 12:20
    Heb ik al

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 28 september 2017 12:21
    Heb geen VR-set, en MGS en Amnesia heb ik al….. bummer! Maar goede line-up, ook voor PS3 en Vita.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 28 september 2017 12:52
    Sky force ziet er ook tof uit. Heb wel zin in een retro achtige game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mitchmeister

    • 28 september 2017 15:02
    mooie line-up van Sony sinds 3 maanden voor Plus games. Netjes..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 28 september 2017 18:43
    Net vorige week een PS VR gekocht, RIGS had ik dus ook al (stiekem toch gehoopt op een nieuwe VR-titel voor 'erbij', Driveclub VR bijv, zelfde prijsklasse als RIGS).

    RIGS is wel heel cool. Behoorlijk steile leercurve maar die graphics zijn echt absoluut briljant. (Als die 'coach' naast je staat in de lobby bijv. of na een wedstrijd in het vliegtuig waarbij je door de raampjes naar buiten kijkt en die vleugel ziet!). De game zelf gaat me een beetje traag, maar wellicht omdat ik nogal wat uurtjes in Overwatch gestoken heb afgelopen maanden.

    Hoe dan ook - 3 maanden geleden heb ik MGS5 voor de Xbox One gekocht. Ook een héérlijke game. Net een paar missies gehad en verder nog niet mee bezig geweest. Da's de downside van alle consoles hebben: ik heb MGS5 op de Xbox nog te spelen, Overwatch en Uncharted en The Witcher 3 op de PS4 nog liggen, Mario+Rabbids en straks Mario Odyssey en Xenoblade II op de Switch ….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 6 oktober 2017 18:20
    @jaapgoose Ik heb deze generatie tot nu toe nog geen Xbox gekocht, maar met alleen een Switch en een Ps4 heb ik ook al hetzelfde probleem..😕

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaapGoose

    • 7 oktober 2017 11:41
    De Xbox heb ik alleen maar omdat ik die via Twitter gewonnen heb… ben blij dat ik geen cent voor dat barrel uitgegeven heb. Maar het is leuk om de collectie consoles compleet te hebben, dat wel..