Metal Gear Rising op 60 frames per seconde, snijsysteem aangepast | Gamer.nl

Metal Gear Rising op 60 frames per seconde, snijsysteem aangepast | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

De ontwikkeling van Revengeance is niet langer in handen van Kojima Productions. Bayonetta-studio Platinum Games maakt het spel nu en zou slechts één verzoek van Kojima hebben gekregen: "Een coole Raiden die tof en soepel beweegt, met 60 frames per seconde."

Kojima sprak ook over het systeem waarbij spelers alles in de spelwereld aan stukken konden snijden. Dit kan in de Platinum Games-versie niet meer, het snijden is beperkt tot objecten en vijanden, waar vroeger ook gebouwen in de verte doormidden konden worden geslagen met hoofdpersonage Raidens zwaard. Dat laatste bleek het spelontwerp te veel in de weg te staan, zo liet Kojima weten.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou