Nieuws

Metal Gear Online vanaf nu beschikbaar voor consolegamers

Pc-versie verschijnt januari

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Metal Gear Online, de team-based multiplayergame voor Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, is nu te spelen op de PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One en Xbox 360. De pc-versie staat nog steeds gepland voor release in januari.

Nadat spelers de laatste update voor de game hebben geïnstalleerd is Metal Gear Online op te starten vanuit het hoofdmenu. Metal Gear Online introduceert Tactical Team Operations en werkt met een klassensysteem waarmee spelers individuele krachten en vaardigheden kunnen ontwikkelen.

Spelers die in het bezit zijn van de The Phantom Pain Collector’s Edition kunnen de bonuscontent die bij de speciale editie ingesloten zit nu inlossen. De content bevat speciale (gouden) wapens en xp die online extra voordeel geeft. Ook spelers die in het bezit zijn van de Day One Edition kunnen nu gebruikmaken van de extra xp-boost content.

Bron: Konami

Dit artikel delen:

Lees meer

Rock Band 4 vanaf vandaag verkrijgbaar Rocket League krijgt gratis Halloween-dlc
9

Reacties op: Metal Gear Online vanaf nu beschikbaar voor consolegamers

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Deadsync

    • 6 oktober 2015 15:32
    Beter! PS4: Deadsync_NL

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 6 oktober 2015 16:45
    #verslaafd ! dit spel owned net zo hard als de maingame GOD wat gaaf !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 6 oktober 2015 19:11
    Heb m al 3x vast gehad en elke keer dacht ik nahh geen tijd voor. Maar krijg echt alleen maar positieve reacties dus misschien van het weekend.. aanrader?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 6 oktober 2015 20:25
    Waarom niet, proberen kan nooit kwaad ;) Hoor nog wel links en rechts dat de servers nogal brak zijn. Zelf niet kunnen testen en ook geen idee of die verhalen kloppen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 7 oktober 2015 00:19
    Ik heb het even geprobeerd, via de auto match finder keeg ik geen games, maar toen ik gewoon zelf games ging uitzoeken zat ik er vlot in en het speelde zonder lag en lekker vloeiend. Maar die verhalen moet je sowieso niet op letten, iedere nieuwe online game zal in het begin problemen hebben. Het is heel moeilijk in te schatten hoeveel spelers er zullen gaan spelen. "Ja ze weten toch hoeveel ze verkocht hebben" is een beetje een simpele aanname. lang niet iedereen zal online gaan spelen, en onnodige servers in de lucht houden is duur. Als we een week verder zijn zal alles prima werken. wellicht al wel eerder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 7 oktober 2015 17:53
    Goed om te horen dat er gewoon goed gespeeld kan worden. Ik kan alle verhalen goed filteren hoor, het internet is één grote vergaarbak van haat dus daar prikken we wel goed door heen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • misjnoe

    • 7 oktober 2015 02:35
    Hier ben ik wel benieuwd naar. De single players was enkel dragelijk vanwege de enorm lekkere gameplay mechanics ( storyline was waarschijnlijk maar 50% af o.i.d). Als de mp net zo soepel loopt als de sp dan was het spel in ieder geval niet een volledige verspilling van mijn geld.

    En naar alle mgs fanboys ( ben er zelf ook een): hoe kan je blij zijn met deze game als je weet dat hideo veel meer van plan was? Hij had de perfecte koppeling met de eerste metal gear in gedachte en wij moeten het doen met een storyline die geeneens voor dit afzonderlijke deel alles eindjes aan elkaar weet te knopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • worms_master

    • 7 oktober 2015 09:50
    Heb je deze reviews gezien? youtube /watch?v=KO4Tusk_V2k
    youtube watch?v=houDtgBNPCA (even kopiëren)
    Vond het wel goed verwoorden wat er allemaal mis aan is.
    Het is zeker een vette game, maar als MGS fanboy mis ik zoveel dingen en ben ik aardig teleurgesteld..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ripper84

    • 7 oktober 2015 05:07
    Dying light is geen zombie "shooter".. Just saying