Nieuws

'Mensen gaan de The Last of Us-serie geweldig vinden'

Actrice Bella Ramsey heeft vertrouwen in het project

Geschreven door Michel Musters op
Volgens actrice Bella Ramsey, die de rol van Ellie in de aankomende The Last of Us-serie vertolkt, gaan mensen de serie geweldig vinden.

"Ik denk dat mensen (van de verfilming) gaan houden. Ik weet dat veel mensen bezorgd zijn, natuurlijk. Wanneer iets zo belangrijk voor je is als gamer, ga je je daar automatisch zorgen over maken", aldus de actrice tijdens een interview met SheKnows.

"Maar om eerlijk te zijn denk ik dat mensen het geweldig gaan vinden. Het volgt dezelfde emotionele verhaalpunten als de game, en het is erg respectvol en eervol richting de game. Maar de serie geeft het wel een nieuw leven. Het onderzoekt andere richtingen die misschien niet zo duidelijk werden belicht in de game. Ik denk dat mensen er echt van gaan houden. Ik hoop het in ieder geval. Het was zo leuk om te maken, echt een ervaring. Ik hoop dat men dat ook voelt wanneer ze met ons mee op avontuur gaan."

In juni bleek al dat het filmen van het eerste seizoen van The Last of Us was afgerond. Eerder gaf producent Neil Druckmann aan dat de serie deels van de game afwijkt. Naast Pedro Pascal als Joel en Ramsey als Ellie spelen ook Gabriel Luna (Tommy) en Nico Parker (Sarah) in de serie. Het eerste seizoen begint ergens in 2023 op HBO.

Op 2 september komt er tevens een remake van de eerste The Last of Us-game naar PlayStation 5. Op een later moment komt de game ook op pc uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Diablo Immortal-speler kan na besteden van ton geen PvP meer spelen EA Sports wordt hoofdsponsor van Spaanse voetbalcompetitie
14

Reacties op: 'Mensen gaan de The Last of Us-serie geweldig vinden'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Messtranor

    • 3 augustus 2022 09:59
    "Wij van WC eend…."

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 3 augustus 2022 10:54
    @Messtranor ja, want ze moet natuurlijk zeggen hoe verschrikkelijk het was. Dat klinkt wat realistischer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 3 augustus 2022 11:56
    @Liquidshake Ja, dat is de enige andere optie…… *obvious sarcasm

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 3 augustus 2022 22:53
    @Messtranor dat was exact mijn gedachte. Je gaat niet zeggen als speler dat het een crap serie gaat worden, dan zul je zeker niet snel meer gevraagd worden voor een eventueel 2e seizoen, maar kan ook eventuele aanbiedingen voor andere rollen in de weg staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 3 augustus 2022 11:02
    Volgens de mevrouw die mijn bestelde 2 haringen kaakte wordt het ook een hele goede serie. Zo, dat weten jullie dan ook weer..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 3 augustus 2022 11:28
    @Keesje_NLNL misschien moet zij het maar bij de haringen houden..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 3 augustus 2022 13:21
    Tom Holland was toch ook super enthousiast over Uncharted

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    archangel1110

    • 3 augustus 2022 13:26
    @-JK- En dat was ook zeker een geinige film :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 3 augustus 2022 15:47
    @archangel1110
    Precies dit inderdaad. Leuke film, niks meer en minder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 3 augustus 2022 22:26
    @-JK-

    Heerlijke film. Hopelijk komen er nog meer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 3 augustus 2022 14:00
    Een acteur die vindt dat de serie of film waarin hij of zij speelt geweldig is lijkt me niet echt nieuws meer. Sterker nog ik vermoed dat acteurs duidelijke instructies krijgen over hoe ze moeten reageren op vragen over de betreffende serie of film.
    Je kan er dus eigenlijk vrij weinig mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 3 augustus 2022 16:49
    Ik heb er wel vertrouwen in. HBO staat wel bekend om hun hoge productiewaarden en ook het feit dat Druckmann er zo dicht bij betrokken is stemt me wel positief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tad

    • 3 augustus 2022 20:33
    Mensen, ik ga een drankje verkopen met wat zwavelzuur en dat gaan jullie geweldig vinden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 4 augustus 2022 09:11
    @Tad chug chug chug chug chug!!!