Nieuws
Halo infinite

Meer informatie Halo Infinite wordt in juli onthuld

Tijdens reveal evenement van Xbox Series X

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Er gaat in juli meer informatie onthuld worden over Halo Infinite. Dat heeft ontwikkelaar 343 Industries bevestigd in een blogpost.

Het was al bekend dat Halo Infinite een launchgame gaat zijn voor de Xbox Series X. Alleen is er tot nu toe nog weinig informatie over de game naar buiten gebracht. Daar gaat volgens ontwikkelaar 343 Industries in juli verandering in komen. In een blogpost bevestigt de ontwikkelaar dat tijdens de first party games reveal stream in juli meer informatie van Halo Infinite onthuld gaat worden. “Je hebt misschien eerder mensen hier licht over zien praten, maar we zijn erg verheugd om te bevestigen dat Halo Infinite een van de vele first-party titels zal zijn die zijn opgenomen in het Xbox 20/20 evenement in juli”, wordt er in de blogpost gezegd.

Wat er precies in de stream getoond gaat worden is nog niet bekend. De kans groot dat gameplaybeelden van Halo Infinite getoond gaat worden. Halo Infinite komt dit najaar uit met de Xbox Series. Een exacte releasedatum is nog niet bekend.

Halo Infinite

Dit artikel delen:

Lees meer

Live vanaf 15:00 - DJ Jonge Mus featuring wie dan ook én Spacekees Bestandsgrootte Paper Mario: The Origami King bekend
22

Reacties op: Meer informatie Halo Infinite wordt in juli onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 15 mei 2020 13:12
    Draait sws op 4k, ultra, raytracing en 60fps

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Whitewolf1988

    • 15 mei 2020 13:21
    @Zut Minimaal!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 15 mei 2020 13:17
    De eerste open world Halo game gaat er prachtig uit zien op de XSX in 4k@60fps ultra met Ray Tracing. Mag ook wel als je de geruchten moet geloven is dit de duurste game ooit gemaakt met een budget van $500,000,000.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 15 mei 2020 13:19
    @TommyVercetti Sinds wanneer betekent een hoog budget enorme grafische kracht?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 15 mei 2020 13:19
    @TommyVercetti $500,000,000! Die ga ik dan echt niet kopen, kan dat niet betalen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 mei 2020 13:23
    @MelvinChowder Hoeft niet hij komt op gamepass

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 15 mei 2020 13:24
    @fonsrutte Ah! Dat scheelt me weer $500,000,000.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 15 mei 2020 13:27
    @MelvinChowder Zien we meteen het nadeel dat je digitale games niet 2e hands kan doorverkopen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    XtraLinkUK

    • 15 mei 2020 14:05
    @WvA Loop je zo 250 duizend ballen mis. Slimme zet van Microsoft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 15 mei 2020 13:36
    @MelvinChowder haha is aangepast👍🏼

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 15 mei 2020 14:00
    @TommyVercetti Vond wel grappig hoe het er eerst stond :P moest er om lachen haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 15 mei 2020 14:45
    @TommyVercetti
    Je plaat blijft hangen. Daarbij is het ook nog geen eens zeker of Halo Infinite wel een open world game gaat worden. Het heeft er alle schijn van, maar zeker is het nog niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 15 mei 2020 14:57
    @niqomipa Klopt we gaan het zien in juli.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 15 mei 2020 15:11
    @niqomipa Ik hoop het niet! Kunnen we daar ook boodschappenlijstjes afwerken :( Leuk voor mensen met erg veel vrije tijd, maar ik pass ervoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 15 mei 2020 15:16
    @-it-
    Ik hoop het wel eigenlijk. Ben nooit een Halo fan geweest maar deze heeft zeker mijn aandacht, dankzij de mogelijk open world. Mits goed geïmplementeerd natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 15 mei 2020 15:43
    @-it- Ik eerlijk gezegd ook niet, maar als het goed gebalanceerd is tussen actie en ontdekken kan het goed zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Charlie Mopps

    • 15 mei 2020 16:46
    @-it- hehe boodschappenlijstjes afwerken…ik ben het zó met je eens

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Whitewolf1988

    • 15 mei 2020 16:37
    @niqomipa ik hoop het dus echt niet hè.
    Halo is een ras echte Shooter, op een open wereld Halo zit ik dus echt helemaal niet te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 15 mei 2020 15:54
    Kan niet wachten man, Halo 5 was alweer uit 2015, heeft echt te lang geduurd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • PSXbox

    • 15 mei 2020 19:58
    @sandervs Ja maar dat geeft mij juist wel goede hoop. 343 is een groot team wat ik begrepen heb (qua aantal medewerkers etc) en ze hebben er jaren aan gewerkt. Nieuwe engine etc. Is geen garantie voor succes maar wel hoopgevend.