Meer details over gameplay en verhaal God of War | Gamer.nl

Meer details over gameplay en verhaal God of War | Gamer.nl

In een href="http://www.gamesradar.com/7-things-we-learned-about-god-of-war-at-e3-fatherson-co-operation-original-trilogy-links-and-the-zelda-factor/">Interview</a> met Games Radar heeft director Cory Barlog meer details onthuld over God of War.

Het interview gaat onder andere in op de relatie tu en Kratos en zijn zoon Atreus. Beide personages zullen van elkaar leren in de game en spelers zullen de jongen niet hoeven escorteren. In plaats daarvan kan Atreus met zijn pijl en boog ingezet worden door middel van een druk op de toets. Hij zal echter ook zelf inspringen als het nodig is.

Daarnaast zei Barlog over de gameplay dat de demo van 2016 relatief traag oogde, maar dat de combat nog steeds snel is en groepen vijanden Kratos nog steeds zullen omsingelen. Ook zullen quick time events niet meer in de game zitten, omdat de ontwikkelaar "klaar was met dit kenmerkende aspect van de serie." Filmische stukken zullen onder controle blijven van de speler.

Tot slot zal het verhaal het verleden van Kratos erkennen, en zullen zelfs een aantal oude personages hun opwachting maken.

God of War verschijnt begin 2018 voor PlayStation 4. Bekijk hier de gameplaytrailer van E3 2017.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou