Nieuws

Meer dan 600 aanpassingen in The Witcher 3-patch

Vele glitches aangepakt

Geschreven door Thijs Arnoldus op
Patch 1.10 voor The Wicther 3: The Wild Hunt bevat een flinke lading aanpassingen en bug fixes voor alle platforms. De update verschijnt binnen enkele dagen. Dat meldt community manager Marcin Momot op het forum van de game.

Eén van de belangrijkste aanpassingen is het oplossen van problemen met het Xbox One opslagmanagement en het kortstondig bevriezen van de game tijdens looten. Daarnaast zijn er aanpassingen gedaan aan de alchemie, vaardigen en inventarismenu.

De vele glitches in de rpg zijn aangepakt wat ten goede komt aan de algehele gameplay. Volgens Momot bevat de patch de grootse collectie aan oplossingen tot nu toe. Op het forum van de game zijn alle aanpassingen terug te lezen. 

Volgende week krijgt The Witcher 3 de eerste grote betaalde dlc. Hearts of Stone verschijnt op 13 oktober voor alle platformen en brengt een geheel nieuw verhaal en 10 uur aan gameplay.

Dit artikel delen:

Lees meer

Deus Ex: Mankind Divided (hands-on) Livestream: Gamer.nl speelt om 16:00 uur Star Wars: Battlefront
10

Reacties op: Meer dan 600 aanpassingen in The Witcher 3-patch

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • VVG-Gamer

    • 8 oktober 2015 16:21
    Zoo zie je maar Hellraidermike de patch is gewoon gratis en er zit ook echte DLC bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 8 oktober 2015 16:47
    Spel wordt goed onderhouden, zo zie ik het graag van ontwikkelaars.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Master Lucky

    • 8 oktober 2015 17:44
    Patch 1.10? Toen ik gisteren Witcher 3 opstartte zat ik nog op 1.08. Waar is 1.09 dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 8 oktober 2015 19:43
    Tja dat heb ik me bij de PSP ook vaak afgevraagd xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gillian

    • 9 oktober 2015 13:59
    Die wordt overgeslagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 9 oktober 2015 15:31
    Gezien deze patch zoveel aanpassingen en fixes bevat noemen ze hem patch 1.10. Beetje het zelfde verhaal als met Windows 8 naar Windows 10. Ze hebben de 9 overgeslagen, omdat het anders niet belangrijk / vernieuwend genoeg zou zijn in de ogen van gebruikers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 8 oktober 2015 20:22
    Fantastische game. Gister uitgespeeld, kan niet wachten op de uitbreiding later deze maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 9 oktober 2015 09:54
    Wow CD Projekt Red en the Witcher houden maar niet op met awesome zijn! In de kerstvakantie ga ik helemaal los met de DLC :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 9 oktober 2015 10:08
    Ik wacht nog steeds op GOTYE en ga er dan weleens mee aan de slag!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 9 oktober 2015 15:32
    Briljante ondersteuning van de game, niets meer dan lof! Kijken de andere ontwikkelaars even mee?