Nieuws
The Last of Us: Part 1

Meer beelden van The Last of Us: Part 1 uitgelekt

Game komt op 2 september uit op PlayStation 5

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn meer uitgelekte beelden van het aankomende The Last of Us: Part 1 online verschenen.

De afgelopen maanden zijn er al diverse beelden van het spel uitgelekt, naast dat ontwikkelaar Naughty Dog zelf ook uitgebreide beelden online heeft geplaatst. 

In de pas verschenen video is een tussenfilmpje uit de game te zien - het moment speelt zich redelijk ver in de game af, dus mensen die het spel nog nooit hebben gespeeld kunnen de video beter niet bekijken om spoilers te vermijden.

Het lijkt er overigens op dat de video een vroege versie van de game toont, aangezien de belichting anders oogt dan in de officieel uitgebrachte beelden.

De remake van The Last of Us werd eerder dit jaar al aangekondigd en komt op 2 september uit op PlayStation 5. Ergens kort daarna moet het spel ook op pc verschijnen.

The Last of Us: Part 1 kan zowel in native 4k met 30 fps of dynamisch 4k met 60 fps gespeeld worden en maakt gebruik van diverse DualSense-opties zoals haptische feedback, de adaptieve triggers en 3D-audio.

Het spel is helemaal opnieuw opgebouwd om gebruik te maken van verbeterde graphics. Dat zorgt voor veel meer details - zo kunnen kogels beton kapotmaken - en een naadloze transitie tussen filmpjes en gameplay. De animatie van personages is ook veel realistischer gemaakt en de kunstmatige intelligentie van vijanden is er op vooruitgegaan.

Verder zitten er diverse extra opties in de game, waaronder meer dan zestig toegankelijkheidsopties, nieuwe ontgrendelbare kleding voor Joel en Ellie, een 'permadeath'-modus en een modus voor speedrunners.

Ondertussen wordt er gewerkt aan een televisieserie gebaseerd op The Last of Us, die ergens volgend jaar op HBO in première moet gaan. Daarin spelen Pedro Pascal en Bella Ramsey de rollen van Joel en Ellie.

Dit artikel delen:

Lees meer

Call of Duty: Modern Warfare 2-multiplayer wordt op 15 september onthuld Er gebeurt gewoon niets! - Ron en Erik Podcast 398
48

Reacties op: Meer beelden van The Last of Us: Part 1 uitgelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 8 augustus 2022 09:38
    Ziet er mooi uit en ga deze zeker ooit een dag spelen, vind het alleen niet de 80 euro waard voor een verhaal wat ik al ken en meerdere keren heb uitgespeeld oen al op 2 Generaties PlayStation. Voor mensen die het nooit t hebben gespeeld zeg ik kopen en spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gertjun

    • 8 augustus 2022 11:09
    @hulstpower Voor mensen die het nog nooit gespeeld hebben, zeg ik: bekijk bovenstaande beelden niet; spoiler

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 augustus 2022 11:41
    @Gertjun mee eens ik zei ooit een spoiler na ruime tijd van deel 2 en kreeg toen een bak kritiek over me heen. Kijk wel uit nu met wat ik zegt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 8 augustus 2022 09:41
    Als hij echt op PC komt, ga ik hem gelijk spelen.
    Waarschijnlijk is hij dan iets goedkoper dan voor de PS5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 8 augustus 2022 09:41
    Na een pricedrop komt deze er zeker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 8 augustus 2022 10:25
    Ik koop niets meer van deze makers. Na de vorige game hebben ze mijn vertrouwen helemaal verloren. Deze heb ik dan ook al gespeeld. Het maakt niet uit hoe goed de game was, als je het verhaal al kent is er niet zoveel meer aan vind ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 augustus 2022 10:55
    @do365nic hoezo je vertrouwrn verloren, het verhaal was grwoon goed de gameplay ook en het zag er goed uit. Dat je het met verhaal keuzes niet eens bent kan. Maar maakt hun niet slecht ik vond het zelf zeer gedruft en tof, beetje tegen de main stream media in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 8 augustus 2022 12:51
    @hulstpower Ik vond het net veel te veel met de woke mainstream media mee.
    En dat is iets wat ik echt kan missen als kiespijn in games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 8 augustus 2022 16:38
    @do365nic
    HeT iS wOkE, dUs iS hEt sLeChT, oMdaT hEt wOkE iS.

    Cirkelredenering van de anti-woke stans ^

    Ik zeg overigens niet dat de game perfect is. Of dat ik het eens ben met alle keuzes in het verhaal. Maar "woke" is gewoon een non-argument.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 9 augustus 2022 11:31
    @Ardyn ik heb het gekocht en gespeeld en ik was er snel klaar mee.
    Als jij er van genoten hebt, zou ik zeggen goed voor jou.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 augustus 2022 22:29
    @do365nic vond het allemaal wel mee vallen, en ben zelfs anti woke. Maar vind dat disney er met marvel veel verder mee gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 8 augustus 2022 12:39
    Ik speel de volgende remake van deze game wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 8 augustus 2022 13:20
    @Ziminar :D haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 8 augustus 2022 13:00
    Ziet er eigenlijk best slecht uit. Als ik de scene bekijk in het origineel en remaster zit er veel meer detail in de kamer en is de belichting ook beter. Ik hoop dat deze lek beelden zijn uit een build waarin de game nog niet af is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 8 augustus 2022 14:30
    @Vogeltje Ik verwacht dat in het eindproduct deze kamer ook wel iets meer aangekleed is hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 augustus 2022 15:10
    Is ie 80 euro dan ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 8 augustus 2022 16:10
    @Roy36NL
    Op de site van playstation is hij in de pre-order inderdaad 80 euro.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 8 augustus 2022 16:54
    @Fr3nzy jij snap ook de sarcasme niet he op elk bericht van de last of us komt die 80 euro terug . Sommige hebben het hier al 4 keer gezegd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 8 augustus 2022 17:12
    @Roy36NL
    Haha ok, ik had niet alle reacties gelezen dus dacht dat het een oprechte vraag was. Sarcasme is hier soms ook lastig op te vatten omdat je geen vreemde tekens of emoticons kunt gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 8 augustus 2022 17:23
    @Roy36NL bloed irritant idd. Net zoals death stranding/post.nl, ubisoft/coola, xbox/geen exclusieve games en gamepass/kwantiteit…… erg vervelend allemaal.