Nieuws
Red Dead Redemption 2

MediaMarkt noemt pc-versie van Red Dead Redemption 2

Komt de western volgend jaar dan toch naar pc?

Geschreven door Michel Musters op
Op de website van MediaMarkt werd een pc-versie van Red Dead Redemption 2 genoemd.

Hoewel deze pc-versie nu niet meer te vinden is op de website van de grote Europese winkelketen, heeft de site Techtastic een screenshot gemaakt. Hierop is een pc-versie te zien met een releasedatum van 31 december 2019 - overduidelijk een placeholder.

Rockstar heeft officieel nog geen pc-versie van de openwereldgame aangekondigd. Het spel komt aanstaande vrijdag uit op PlayStation 4 en Xbox One. Het is niet bekend of de vermelding op de MediaMarkt-website gebaseerd is op concrete informatie, of dat het simpelweg een fout betreft. Eerder dit jaar noemde een programmeur van Rockstar wel al een pc-versie an Red Dead Redemption 2 op zijn LinkedIn-profiel.

Dit artikel delen:

Lees meer

Tekken 7 wereldwijd meer dan drie miljoen keer verkocht 'Haal je politiek uit mijn games!' - Gamer.nl Podcast 197
13

Reacties op: MediaMarkt noemt pc-versie van Red Dead Redemption 2

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • 3djester

    • 22 oktober 2018 08:41
    Dit zou wel tof zijn, aangezien ik geen console heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 22 oktober 2018 09:53
    Lijkt me sterk dat R* de pc dit keer weer overslaat. Rdr2 wordt een goudmijn. En alles draait om geld deze tijden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 22 oktober 2018 10:11
    @Red Dead Demon Red dead redemtion was ook niet op de pc zover ik weet komt meestal alleen GTA uit. Maar ik denk dat deze wel komt maar veel later net als GTA 5 pas vee later op de pc kwam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 22 oktober 2018 10:58
    @hulstpower Read Dead Redemption gebruikte de GTAIV engine die op de PC niet goed liep.

    Misschien was dat de reden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 22 oktober 2018 14:34
    @bigds9fan Had het niet te maken met het feit dat R* niet de kennis en mankracht had om te werken met PC architectuur? Ik weet bij Gta V dat er vervolgens heel wat sollicitaties werden uitgestuurd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 22 oktober 2018 15:38
    @bigds9fan daar hadden ze bij gta ook lak aan dus kan me niet voorstellen dat bij red dead ool niet denk meer voor piraterij misschien komt rd2 ook wel niet nasr pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 22 oktober 2018 13:14
    @Red Dead Demon En PS4 en Xbox 1 lijken meer dan ooit op PCs qua architectuur, dus easy money.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Blackdevil NL

    • 22 oktober 2018 10:09
    599

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Turambar

    • 22 oktober 2018 10:22
    @Blackdevil NL Zweedse kronen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maxim Nighthawk

    • 22 oktober 2018 13:14
    599 kronen is ongeveer 60 euro, vergelijkbaar met de prijs van de PS en XBOX versies.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • giocorry

    • 22 oktober 2018 13:38
    Zou hem eigenlijk voor ps4 halen, maar nu wacht ik wel op de pc versie.
    dat zal ook wel de reden zijn dat Rockstar het nog niet bekend maakt. Kunnen ze mooi proberen om hem 2x te verkopen.!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 oktober 2018 14:51
    @giocorry Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Heel veel mensen hebben GTA 5 ook 2x gekocht, eerst de ps3/xb360 versie, en later de ps4/xbone/pc versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tranceguy

    • 23 oktober 2018 02:46
    Natuurlijk komt ie, je weet dat dat gaat komen.