De Mechwarrior series zijn er al sinds mensenheugenis. Wat begon als een simpel hex-based spelletje, is nu uitgegroeid tot een full blown 3D action extravaganza met multiplayer opties. Omdat deel 4 van de Mechwarrior series bijna klaar is en veel mensen er met smacht op wachten, dacht DailyRadar dat het wel een goed idee zal zijn om een interview te houden met de producer van het spel, TJ "PAINGOD" Wagner.DR: Has there been any thought of a Massively Multiplayer MechWarrior? Any plans for a different version of Mech Warrior besides MechCommander?

TJ: Right now we are focused on making MechWarrior 4 the best game it can be. Our goal with MechWarrior 4 was to provide an immersive gaming experience in single-player mode and an intense, action-packed experience in the multiplayer mode. Gamer's will get the best of both worlds that way. We are interested in exploring the opportunity to turn MechWarrior into a massively multiplayer series down the road, but are completely focused on finishing MechWarrior 4 right now.

Laten we hopen dat de gameplay goed is, want samen met de graphics (kijk naar die ronddraaiende ion-canon) zal het zeker het schoolexamen van sommige mensen kunnen verpesen

Mechwarrior 4 interview