Max Payne 2: meer, beter en emotioneler | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na een lange periode van stilte lijken de makers van Max Payne 2 ineens een stuk loslippiger te zijn geworden. Een drietal interviews zijn dit weekend online verschenen, eentje bij HomeLanFed, eentje bij GameSpot en eentje bij IGN.

Elk interview heeft een tweetal exclusieve nieuwe screenshots uit het spel, welke wederom de grimmige wereld van het spel laten zien. Maar Max Payne 2 belooft meer dan grimmig te zijn en zal een ruim scala aan emoties in het verhaal verwerken. Het spel zal, meer dan welk spel dan ook, het gevoel van een interactieve film moeten geven. Men heeft dan ook flink wat verbeteringen doorgevoerd ten opzichte van zijn voorganger:Outlining some of the key goals on this game: First off, we've wanted to push cinematic combat further. We've had two years to perfect Bullet Time and enhance it further. The way it combines with the physics we've integrated is awesome.

Secondly, we wanted to tell a more ambitious story and to incorporate the story more into the gameplay. The range of emotions explored in games has been slim in the past, so we thought there's new ground that could be covered in that area.

Op de bovenstaande twee screenshots zien we onder andere hoe het gezicht van Max door het spel heen vol littekens en bloed komt te zitten, daar waar hij in voorgaande delen tot de dood aan toe zonder kleerscheuren door het leven ging.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou